وسایل هوشمند چگونه کار طراحان را آسان تر می کند؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
وسایل هوشمند چگونه کار طراحان را آسان تر می کند؟

در دنیای امروز وسایل هوشمند بسیار رایج شده اند. یک مطالعه نشان می دهد که ۶۴ درصد از آمریکایی ها صاحب تلفن های هوشمند و ۴۲ درصد آنها نیز صاحب تبلت هستند. طراحان باید قدرت وسایل هوشمند را شناسایی کرده و از آنها در راه تسهیل شغل خود استفاده کنند. در اینجا ۴ راه وجود دارد که طراحان می توانند برای پیشرفتن در شغلشان و پیشی گرفتن از رقبا، از گوشی های هوشمند استفاده کنند.

 

۱- دانلود آخرین نرم افزارهای طراحی:

 

دانلود آخرین نرم افزارهای طراحی

 

از آنجایی که گوشی های هوشمند می توانند به صورت بی سیم به اینترنت متصل شوند، طراحان می توانند از آن ها برای دانلود نرم افزارها استفاده کنند. نرم افزارهای زیادی وجود دارد که برای کمک به طراحان ایجاد شده است. از جمله Paperless ، SketchBook Express ،PicsArt و.. که گزینه های مناسبی برای نگه داشتن ایده هایی که به ذهنتان می رسد، هستند. با MyPantone طراحان می توانند به طیفی از رنگ دسترسی داشته باشند. شما همچنین می توانید از این نرم افزارها برای استخراج رنگ ها از تصاویر، ایجاد طرح های زیبای رنگی و ارسال پالت های رنگ به نرم افزارهای کامپیوتری مثل QuakExpress و Adobe Creative Suit استفاده کنید.

 

نرم افزار paperless

 

همه روزه برنامه های جدیدی به بازار می آیند، پس شما هر هفته باید چند دقیقه ای را وقت بگذارید تا برنامه های تازه عرضه شده را مرور کنید. اکثر نرم افزارها به شما این اجازه را می دهند تا نسخه ی جدید را بدون پرداخت هزینه دانلود کنید. در هر زمانی که مقدور بود ، نسخه های جدید را امتحان کنید تا مطمئن شوید نرم افزار با نیاز طراحی شما مطابقت دارد.

 

 

۲- طراحی در گوشی های تلفن همراه:

کمتر از یک دهه می باشد که گوشی های هوشمند اطراف ما هستند. در این مدت کوتاه، شرکت ها صدها مدل متنوع عرضه کرده اند. هر گوشی موبایل ویژگی های منحصر به فردی دارد، شامل: سایز صفحه، قدرت پردازش و تعداد پیکسل در هر اینج. تمام این ویژگی ها می تواند در این که چگونه به نظر برسد موثر باشد.

 

طراحی در گوشی های تلفن همراه

 

با این حجم تنوع، طراح های حرفه ای باید کار خود را در هر تعداد گوشی موبایل که امکان دارد تست کنند. یک طراحی پیچیده در یک گوشی سامسونگ با کیفیت بالا(galaxy note 4) عالی به نظر می رسد. گوشی های موبایل با صفحه نمایش ساده تر ممکن است نتوانند یک تصویر را با وضوح بالا نمایش دهند. در حالت ایده آل شما می خواهید طراحی تان در هر دستگاهی عالی به نظر برسد، پس از یک شبکه سریع و قابل اعتماد ۴G از تولید کنندگانی مانند t-mobile استفاده کنید. هرچه بیشتر تست کنید به هدف خود نزدیکتر می شوید.

 

 

۳-اتصال به جامعه های مجازی طراحان برای ایده گرفتن:

ابزار هوشمند، ارتباط مردم با یکدیگر را در برنامه های اجتماعی و وب سایت ها آسان تر کرده است. امروزه شبکه های اجتماعی آنلاین برای هر علاقه ای از جمله طراحی گرافیک وجود دارد.

 

وسایل هوشمند و شبکه های اجتماعی

 

سایت dribble مکان خوبی برای ایده گرفتن از سایر طراحان است. این سایت به اعضاء این اجازه را می دهد تا آثار خود را آپلود کنند تا دیگران ببینند. طراحان می توانند یک سری توضیحات شامل اینکه چگونه اثر خود را خلق کرده اند به همراه عکس در سایت قرار دهند. سایر اعضا نیز می توانند نظرات خود را ارسال و به طراحان بازخورد بدهند. از این منبع و سایر منابع برای یافتن طراحانی با علایق مشابه خود استفاده کنید. در این صورت شما می توانید ایده های خود را تبادل کنید و به یکدیگر در ایجاد یک زمینه ی خلاق کمک کنید.

 

۴- در روند گرایشات تازه قرار بگیرید:

اینترنت مکان بی ثباتی است که گرایشات می توانند در یک لحظه تغییر کنند. ابزارهای هوشمند می توانند به طراحان کمک کنند تا در جریان گرایشات و تمایلات جدید قرار بگیرند. مجله ی آنلاین smashing که به عکاسی، معماری و هنر اختصاص داده شده، اخبار روزانه ارسال می کند که می تواند طراحان را به روز نگه دارد. تمام اخبارها مربوط به طراحی نیست، اما دانستن گرایشات در سایر زمینه های دنیای هنر به شما کمک می کند تا راه های خلاقی بیابید که طرح هایی از آنچه مردم غالباً به صورت آنلاین دنبال می کنند، ایجاد کنید .

 

گرایشات تازه

 

لازم نیست زمان زیادی اختصاص دهید و تمام این وبلاگ ها و مجلات را مطالعه کنید. فقط هر بار آن ها را مشاهده کنید و مقالاتی که مورد علاقه یتان است را پیدا کنید. یقیناً شما از هر گرایش طراحی که درباره اش مطالعه کنید، استفاده نخواهید کرد، اما آنهایی که مورد علاقه ی شماست، به شما کمک می کند تا طراح بهتری شوید که این امر سبب می شود تا مشتریانتان روز به روز بیشتر شوند.

 

 

ارسال دیدگاه

به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام