طرح لایه باز لوح سپاس سنتی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز لوح سپاس

طرح لایه باز لوح سپاس سنتی طرحی کلاسیک و اصیل محسوب می شود. اگر می خواهید از افراد و کارمندان خود به شیوه ای اصیل و هنری تقدیر نمائید و در عین حال هدیه ای بسیار زیبا و خاص اهدا کنید توصیه می شود تقدیرنامه لایه باز سنتی را در نظر بگیرید.

طرح لایه باز لوح تقدیر سنتی امکان ویرایش و اعمال تغییرات را به آسانی میسر می نماید. طرح لایه باز سپاسنامه با نرم افزار فتوشاپ طراحی شده بنابراین نیاز به تخصص زیادی ندارد. شما با تهیه لوح تقدیر لایه باز سنتی و با چند کلیک می توانید آنرا ویرایش نموده و اطلاعات افراد را در آن وارد کنید. طرح لایه باز لوح سپاس به آسانی قابل چاپ بوده و می توانید آنرا بر روی انواع کاغذهای معمولی، گلاسه و یا روغنی چاپ نمائید.

بکارگیری المان های سنتی و رنگ های زیبای اصیل در تقدیرنامه لایه باز سنتی یک لوح بیاد ماندنی و زیبا را برجای خواهد گذاشت.

بررسی مشخصات طرح لایه باز لوح سپاس

طرح لایه باز تقدیرنامه در نرم افزار فتوشاپ CC و در ابعاد استاندارد A4 طراحی گردیده است. حجم فایل ۳۰.۹ مگابایت بوده و پسوند آن PSD است. طرح لایه باز لوح تقدیر سنتی با رزولوشن PPI۳۰۰ و مد رنگی CMYK کیفیت رنگ فوق العاده و عالی را به نمایش می گذارد. طرح لایه باز سپاسنامه دارای ابعاد استاندارد بوده و بسیار مناسب برای جشنها، مراسم و تقدیر و گرامیداشت از افراد و زحمات آنها است.

لوح تقدیر لایه باز کاملا لایه باز بوده و به آسانی از طریق نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش است. طرح لایه باز لوح تقدیر سنتی با بکارگیری المان سنتی و نقش و نگارهای اصیل ایرانی بدون شک هدیه ای ماندگار برای افراد و سازمانها خواهد بود. اگر می خواهید علاوه بر تقدیر از افراد شایسته روح و ذوق هنری را نیز در نظر داشته باشید تهیه لوح سپاس سنتی به شما توصیه می گردد.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام