منوی رستوران سه لت لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

منوی رستوران سه لت لایه باز

منوی رستوران سه لت طرحی است خاص، شیک و مشتری پسند برای آن دسته از کاربرانی که صاحب کسب و کار در زمینه فست فود ها، اغذیه ها، رستوران ها و مهمانپذیرها و همچنین هتل ها هستند و می خواهند که برای منوی کسب و کار خود طرحی جذاب و زیبا و کاربر پسند داشته باشند.

طرح منو رستوران سه لت همان طور که از اسمش پیداست به صورت سه لت طراحی شده و قابلیت تا شدن دارد که در نوع خودش منحصر به فرد است. برای این طرح منوی رستوران رنگ زمینه قهوه ای در نظر گرفته شده است و بر روی این رنگ زمینه از رنگ کرم برای قسمتهای که لیست غذاها به همراه قیمت هایشان ذکر شده در نظر گرفته شده است که این رنگ به خوبی با قهوه ای ایجاد تضاد کرده  و در عین حال هارمونی مناسبی را در طرح ایجاد میکند.

همچنین در این طرح از لوگو ها و المان های غذاهای ایرانی مانند کباب ها و برگ سبزی ها معطر استفاده شده که این مسئله باعث شده طرح به خوبی حس غذای اصیل ایرانی را به مشتری انتقال دهد. منوی رستوران سه لت به صورت مستطیلی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ که رایج ترین و متداول ترین نرم افزار در زمینه طراحی گرافیکی میباشد با کیفیت بسیار عالی و در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده است.

رزولوشن تصویر برای این طرح رزولوشن استاندارد ۳۰۰PPI در نظر گرفته شده است و همچنین مد رنگی در نظر گرفته شده برای ای منو رستوران CMYK  می باشد.

این طرح منو با کیفیت بسیار خوبی و قابل قبولی ارائه شده و همچنین قابلیت چاپ دارد. همچین این نکته حائز اهمیت است که این طرح لایه باز بوده و به راحتی خود کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود به راحتی این طرح را ادیت و ویرایش نماید.

ویژگی های و خصوصیات منوی رستوران سه لت

طراحی به صورت مستطیلی و دو طرفه با نرم افزار فتوشاپ

دارای کیفیت بسیار عالی و حجم مناسب

ارائه شده با پسوند PSD

دارای رزولوشن تصویر استاندارد ۳۰۰ PDI

دارای مد رنگی CMYK

طراحی شده به صورت لایه باز و با قابلیت چاپ این طرح

ارسال دیدگاه

قیمت : 65,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام