طرح لایه باز کارت ویزیت مزون لباس بانوان

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت مزون لباس

طرح کارت ویزیت مزون لباس یک طرح زیبا و شیک برای فروشگاه های لباس زنانه محسوب می شود. طراحی زیبا و استفاده از رنگ های شاد و جذاب بر روی کارت چشم هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. کارت ویزیت مزون لباس یک کارت دو طرفه و در ابعاد استاندارد لمینت است، بنابراین به آسانی می توانید آن را بر روی کاغذ لمینت چاپ کنید. کارت ویزیت مزون عروس برای معرفی کسب و کار و مزون شما مناسب بوده و مشتریان زیادی را به سوی فروشگاه و مزون شما جذب می کند.

طرح فوق در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است بنابراین به آسانی و از طریق نرم افزار فتوشاپ می توانید آنرا باز نموده و ویرایش کنید.

کارت ویزیت لایه باز قابلیت بارها ویرایش مشخصات را داشته، لذا شما می توانید تا سالها از آن استفاده کنید. در صورت تغییر آدرس و شماره تلفن امکان ویرایش مجدد طرح کارت ویزیت مزون لباس به آسانی وجود دارد. همچنین می توانید کارت ویزیت مزون عروس را به دفعات چاپ نمائید.

بررسی مشخصات کارت ویزیت مزون لباس

طرح کارت ویزیت مزون لباس در ابعاد استاندارد لمینت ۶ * ۹ سانتی متر و در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده است. این طرح در فرمت PSD طراحی و در فایلی به ابعاد ۳.۷۳ مگا بایت آماده دانلود و بهره برداری است. کارت ویزیت لایه باز بصورت دو طرفه طراحی شده لذا امکان ویرایش و درج اطلاعات بر روی هر دو طرف کارت وجود دارد. کارت ویزیت لایه باز مزون دارای رزولوشن PPI۳۰۰ بوده که نشان از کیفیت بالای تصویر کارت دارد.

همچنین کارت ویزیت مزون لباس دارای مد رنگی CMYK است که شفافیت رنگ و تصویر فوق العاده را به نمایش می گذارد. کارت ویزیت مزون عروس یک کارت ویزیت زیبا و جذاب برای فروشگاه پوشاک و مزون لباس زنانه بشمار می رود لذا چنانچه به دنبال یک کارت ویزیت منحصر بفرد و شکیل هستید، کارت ویزیت مزون لباس را تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام