کارت ویزیت رستوران سنتی طرح لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت رستوران سنتی به صورت طرح لایه باز

رستوران های سنتی نیز از مشاغلی هستند که به کارت ویزیت نیاز دارند، کارت ویزیت می تواند به رستوران ها کمک کند تعامل آسان تری و بیشتری با مشتریان خود داشته باشند.

شرح آنالیز رنگ و المان کارت ویزیت رستوران سنتی

رنگی که برای این کارت ویزیت انتخاب شده است رنگی بسیار مناسب است، البته حضور المان ها و رنگ به صورت مکمل عمل کرده و شاهد تاثیر هر دو آیتم بر روی افزایش جذابیت کارت هستیم.

المان طرح های اسلیمی که حس سنتی بودن را به خوبی به بیننده القا می کند المان مناسب برای کارت ویزیت رستوران سنتی به شمار می رود.

یک طرف از کارت متعلق به بازی رنگ ها و المان ها است که اتفاقا بازی موفقی نیز بوده و کارت ویزیت را به طرز خلاقانه و هنرمندانه در معرض نمایش قرار داده است.

کارت ویزیت به رستوران ها کمک می کند تا آدرس شبکه های اجتماعی خود را به مشتریانشان بدهند و از این طریق نیز با مشتریان خود در ارتباط باشند ضمن این که برای هماهنگی و رزرو رستوران که به شماره تلفن احتیاج است کارت ویزیت می تواند کمک کننده باشد.

مشخصات فنی کارت ویزیت رستوران سنتی

  • رزولوشن ۳۰۰ PPI
  • مد رنگی CMYK
  • ابعاد  ۸٫۵ * ۴٫۸ سانتی متر
  • فرمت PSD

فایل لایه باز طرح که پس از خرید به شما تحویل داده می شود این موقعیت را به شما می دهد تا تغییرات مورد نیازتان را بر روی طرح اعمال کنید.

تغییرات اطلاعاتی یا هر تغییر دیگری که متناسب با خواست خود خواهان ایجاد آن بر روی کارت هستید.

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و طرح مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام