کارت ویزیت کافی شاپ فانتزی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت کافی شاپ فانتزی

کارت ویزیت کافی شاپ فانتزی یک کارت ویزیت متفاوت است. استفاده از تصاویر فنجان چای و قهوه به همراه رنگ های خاکستری و صورتی روی کارت جلوه زیبایی به آن داده است.این طرح یک کارت فانتزی و شیک بوده و چشم مشتریان را به خود جلب می نماید. المان های زیبایی بصری در کارت به وضوح مشاهده می شود.

طرح فوق دو طرفه است، بدین ترتیب می توانید مشخصات کافی شاپ خود را بر روی دو طرف کارت درج کنید. کارت ویزیت خلاقانه کافی شاپ بر روی کارت از تصویر فنجان قهوه به زیبایی بهره برده است.

مشتریان شما با دیدن کارت ویزیت کافی شاپ فانتزی، کافی شاپ شما را فراموش نخواهند کرد. کارت ویزیت کافه بصورت لایه باز طراحی شده است، بنابراین کاربران امکان ویرایش آن را خواهند داشت. این ویرایش نامحدود بوده و شما می توانید بارها مشخصات کارت را ویرایش و آن را چاپ کنید.

بررسی مشخصات کارت ویزیت کافی شاپ فانتزی

کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ فانتزی در ابعاد استاندارد لمینت ۹ * ۶ سانتی متر و بصورت دو طرفه طراحی شده است. کارت ویزیت در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده و در فایل با فرمت PSD و در حجم به اندازه ۶.۰۵ مگا بایت در دسترس است. برای استفاده از فایل کافی است که نرم افزار فتوشاپ را نصب نموده و فایل را با آن باز کنید. پس از ویرایش مشخصات کارت می توان آن را بارها چاپ نمود.

کارت ویزیت کافی شاپ فانتزی دارای رزولوشن با کیفیت بالای PPI۳۰۰ بوده و تصاویر روی کارت از وضوح و کیفیت بالا برخوردارند. همچنین کارت ویزیت خلاقانه کافی شاپ دارای مد رنگی CMYK است، که منجر به شفافیت رنگ و کیفیت بالای چاپ می شود.

این طرح لایه باز بوده و امکان ویرایش و چاپ کارت به دفعات وجود دارد. طراحی دو طرفه کارت به آن زیبایی خاصی بخشیده و یک کارت مدرن و جذاب در اختیار خواهید داشت.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام