کارت ویزیت کافی شاپ پاریس

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت کافی شاپ پاریس

کارت ویزیت کافی شاپ پاریس شما را به یاد شهر پاریس و کافه های آن می اندازد. پاریس شهر زیبا و دوست داشتنی اروپا بوده و کافه های فراوانی دارد. کارت ویزیت فوق با بهره گیری از این ویژگی شهر پاریس و با استفاده از نماد شهر پاریس که همان برج ایفل است، یک کارت ویزیت خلاقانه کافه بشمار می رود. کارت ویزیت کافه پاریس شما را به یاد محلی برای نوشیدن یک فنجان قهوه اصیل و لذت بردن از آن می اندازد.

این طرح در ابعاد استاندارد لمینت طراحی و عرضه می شود. با توجه به لایه باز بودن کارت امکان ویرایش مشخصات روی کارت و شخصی سازی آن به دفعات وجود دارد. از طرفی هیچ محدودیتی برای چاپ کارت وجود نداشته و می توان آن را بارها چاپ نمود. کارت ویزیت کافی شاپ پاریس با استفاده از برج ایفل و ترکیب رنگ خاص و شیک همانند یک اثر هنری خودنمایی می کند.

بررسی مشخصات کارت ویزیت کافی شاپ پاریس

کارت ویزیت خلاقانه کافه پاریس یک کارت در ابعاد استاندارد لمینت است.این طرح در ابعاد ۶ * ۹ سانتی متر و در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده است. کارت در فایل با فرمت PSD و در اندازه ۶.۱۰ مگا بایت در دسترس شما قرار دارد. تنها کافی است که فایل را در نرم افزار فتوشاپ باز نموده و با چند کلیک ساده اطلاعات آن را ویرایش کنید. کارت ویزیت کافه پاریس دارای رزولوشن PPI۳۰۰ است و از کیفیت بالای تصویر برخوردار می باشد.

از طرفی کارت ویزیت کافی شاپ لمینت دارای مد رنگی CMYK است. بنابراین با تهیه کارت ویزیت کافی شاپ پاریس شما امکان بارها ویرایش و چاپ کارت با شفافیت بالا، کیفیت تصویر و رنگ عالی و وضوح فوق العاده را تجربه خواهید کرد. طرح فوق یک کارت متمایز و فوق العاده برای کافی شاپ شما محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام