کارت ویزیت کافی شاپ psd

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت کافی شاپ psd

کارت ویزیت کافی شاپ psd یک کارت ویزیت خلاقانه و زیبا محسوب می شود.این طرح دو طرفه بوده و بر روی کارت تصویر لوگو قابل مشاهده است. در پشت کارت ویزیت کافه تصاویر قهوه به زیبایی دیده می شود. بدین ترتیب کارت ویزیت کافی شاپ لمینت یک کارت اختصاصی برای کافی شاپ و کافه تریا محسوب می شود. رنگ بندی زیبای کارت و استفاده از المان های مربوط به قهوه و کافی شاپ جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

اگر برای کافی شاپ خود به دنبال یک کارت ویزیت متمایز و حرفه ای هستید، کارت ویزیت کافی شاپ psd همان چیزی است که به دنبال آن هستید. کارت ویزیت کافی شاپ دو طرفه بوده و تمام جذابیت های یک کارت ویزیت حرفه ای و تمام عیار را با خود دارد. کارت ویزیت کافی شاپ خلاقانه با بکارگیری عناصر مختلف و رنگ بندی هماهنگ با تصاویر یک کارت شکیل و زیبا بشمار می رود.

بررسی مشخصات کارت ویزیت کافی شاپ psd

کارت ویزیت کافی شاپ psd در ابعاد استاندارد لمینت طراحی شده است. کارت ویزیت کافی شاپ لمینت در ابعاد ۶ * ۹ سانتی متر و در نرم افزار فتوشاپ طراحی و عرضه می شود. کارت ویزیت کافه در فایل با فرمت PSD و در اندازه ۷.۲۵ مگابایت قابل دانلود و استفاده است. برای ویرایش و چاپ طرح کافی است که فایل را توسط فتوشاپ باز نموده و پس از شخصی سازی و ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت آن را آماده چاپ نمائید.

کارت ویزیت لایه باز کافی شاپ دو طرفه دارای رزولوشن PDI۳۰۰ بوده و از کیفیت بالای تصویر برخوردار است. همچنین کارت ویزیت کافی شاپ psd دارای مد رنگی CMYK است. بنابراین کیفیت چاپ عالی و وضوح تصویر و شفافیت فوق العاده رنگ از دیگر ویژگی های این کارت ویزیت کافی شاپ خلاقانه بشمار می رود. کارت ویزیت کافی شاپ دارای لوگوی تصویری بر روی کارت بوده و بارها قابلیت ویرایش و چاپ دارد.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام