چگونه می توانیم کسب درآمد کنیم؟

این روزها با پیش رفت روز افزون حوزه فناوری اطلاعات کمتر کسی پیدا می شود که اسم آزادکاری یا فریلنسینگ به گوشش نخورده باشد. در واقع فریلنسر به کسی گفته می شود که به صورت پروژه ای و برای خودش کار می کند، فریلنسر فردی است که یک حرفه یا تخصص خاص مثل طراحی گرافیک، عکاسی، برنامه نویسی، نویسندگی و… را دارد و به صورت پروژه ای و آزاد برای دیگران کار میکند. سایت تربچه که در طی این سال ها صرفاً فعالیت خود را محدود به ارائه ابزارهای رایگان و حرفه ای(خارجی) برای طراحان کرده بود با تغییر نگرش و آزمایش چند ساله تصمیم دارد فضایی را ایجاد کند تا طراحان گرافیک بتوانند به دور از دغدغه های دشوار شغل خود (سر و کله زدن با مشتری، رقابت با کسانی که قیمت پایین پیشنهاد میدهند ، کمبود سفارشات، حقوق های نامعقول، رکود بازار، رفت و آمد و…) کسب و کاری با ثبات و آزاد را داشته باشند و همچنین به تولید طرح های فارسی و اصیل ایرانی بپردازند تا هم از نظر محتوای بومی و ایرانی در کشور رشد کنیم و هم بتوانیم در این شرایط خاص اقتصادی کم کم به ثبات درآمد برسیم. 

آزادکاری

تربچه چگونه کار می کند؟

تربچه برای طراحان بستری مناسب را فراهم نموده تا آثار و طرح های خودشان را به سادگی و به ۲ روش به فروش برسانند. 

 فروش طرح به سایت: به این صورت که طرح هایتان را برای ما ارسال(از طریق پنل کاربری) می کنید و کارشناسان ما طرح شما را طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت آینده بررسی می کنند و در صورت تایید طرح، طبق تعرفه ی “خرید طرح از طراحان” طرح از شما خریداری شده و مبلغ آن به حساب شما منظور خواهد شد.در این روش صاحب امتیاز طرح سایت تربچه بوده و طراح پس از فروش طرح به سایت حق مالکیتی(فروش مجدد به دیگران، انتشار فایل لایه باز، هدیه طرح به دیگران و…) نسبت به آن طرح نخواهد داشت و درآمد حاصل از فروش آن طرح متعلق به سایت تربچه خواهد بود.(طرح با نام طراح در سایت منتشر خواهد شد).

 فروش طرح به خریداران: در این روش  برای ارسال طرح مثل روش اول عمل میکنید و طرح شما پس از بررسی و تایید کارشناسان در سایت درج می شود با این تفاوت که درآمد حاصل از فروش طرح  با کسر ۳۰ درصد کارمزد سایت به حساب شما منظور خواهد شد. در این روش صاحب امتیاز طرح شما خواهید بود و تمام درآمد حاصل از فروش آن به حساب شما منظور خواهد شد.(در صورتی که طرح شما در وبسایت های مشابه برای فروش درج شود، کارمز سایت به ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد)

تصمیم با شماست که به چه روشی کسب درآمد کنید، در هر حال ما در کنار شما خواهیم بود

همین الان شروع کنید…

به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام