نمونه تصاویر عکاسی سیلوئت حرفه ای

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
نمونه تصاویر عکاسی سیلوئت حرفه ای

عکاسی سیلوئت ، تکنیک فوق‌العاده‌ای برای نمایش راز‌آلود و در عین حال باشکوه یک سوژه به شکلی ساده نمایانه و تنها با ارائه شکل کلی سوژه است . اصولاً این گونه و سبک از عکاسی قدرت تخیل بیننده را به عکس العمل وا می دارد و از آن جهت که بخشی از سوژه در تصویر مشخص می باشد ما بقی تصویر توسط ذهن بیننده بازسازی و مصور می شود . بیشتر عکاسان تازه کار و آماتور آرزو دارند که بتوانند عکس های سیلوئت خوب و حرفه ای بگیرند .

 

باید به یاد داشته باشید که سیلوئت ها به نورپردازی از پشت (backlighting) بستگی دارند، استفاده از منبع نوری که از پشت به سوژه می تابد پس خیلی کم یا هیچی از پهلو سوژه مقابلتان نورپردازی می شود. می توان گفت که خورشید برای این جور عکس ها آسان ترین منبع نور برای استفاده است، اما نیاز نیست حتما سوژه و منبع نور را در یک راستا قرار دهید، فقط مطمئن شوید که نور از پهلو به سوژه (سوژه رو به روی شما) نمی تابد.

سیلوئت یک راه ساده برای انتقال درام ، رمز و راز ، احساسات و خلقیات می باشد که این حس را به بیننده منتقل می کند . همین که با دیدن این تصاویر بیننده به فکر فرو می رود تا بخش گنگ و نا معلوم تصویر را پیدا کند یعنی این گونه عکس ها تاثیر پذیری بسیار بالایی دارند 

حجم : 1.47 مگابایت
دانلود : لینک مستقیم
رمز فایل : www.torobche.com

ارسال دیدگاه

به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام