نقاشی خط اندر دل من هزار خورشید بتافت

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نقاشی خط اندر دل من هزار خورشید بتافت

دل گر چه درین بادیه بسیار شتافت       یک موی ندانست و بسی موی شکافت
گرچه ز دلم هزار خورشید بتافت       آخر به کمال ذره‌ای راه نیافت

 

نقاشی خط اندر دل من هزار خورشید بتافت با کیفیت عالی و در ابعاد ۴۰ * ۳۰ سانتی متر با کیفیت مناسب ارائه شده است. این طرح یکی از رباعیات معروف شیخ ابوسعید ابوالخیر می باشد.

ابوسعید فضل‌الله بن ابوالخیر احمد بن محمد بن ابراهیم (۳۵۷-۴۴۰ق) معروف به شیخ ابوسعید ابوالخیر عارف و شاعر نامدار ایرانی قرن چهارم و پنجم است. ابوسعید در اول محرم ۳۵۷ در روستای میهنه از توابع ابیورد دیده به جهان گشود و در شب جمعه چهارم شعبان ۴۴۰ در زادگاهش دیده از جهان فرو بست. او سالها در مرو و سرخس فقه و حدیث آموخت تا در یک حادثهٔ مهم در زندگی اش درس را رها کرده و به جمع صوفیان پیوست و به وادی عرفان روی آورد.

شیخ ابوسعید پس از طی طریقت تصوف در نزد شیخ ابوالفضل سرخسی و ابوالعباس آملی به دیار اصلی خود (میهنه) بازگشت و هفت سال به ریاضت پرداخت و در سن ۴۰ سالگی به نیشابور رفت. در این سفرها بزرگان علمی و شرعی نیشابور با او به مخالفت برخاستند، اما چندی نگذشت که مخالفت به موافقت بدل شد و مخالفان وی تسلیم شدند.طرح تابلو شعر اندر دل من هزار خورشید بتافت مناسب برای چاپ بر روی تابلو و انواع هدایای قابل چاپ می باشد.
این طرح گزینه ای مناسب برای هدیه به عزیزانتان می باشد.فقط در نظر داشته باشید که تنها نسخه چاپ شده این طرح امکان هدیه دادن را خواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 490,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام