بنر استند فست فود

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر استند فست فود

طرح لایه باز بنر استند فست فود با طراحی خاص و جذاب ویژه فست فود ها و برگر فروشی ها طراحی شده است.  این طرح جذاب در ابعاد استاندارد ۹۰ * ۲۰۰  سانتی متر با رزولوشن ۷۲PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت است. طرح لایه باز بنر فست فود با فرمت PSD بوده و برای ویرایش طرح به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت.

بررسی جزئیات طرح لایه باز بنر استند فست فود

طرح استند فست فود فوق با بکگراند چوبی طراحی و ارائه شده است. لوگوی این طرح به صورت فونت بوده میتوانید متن مورد نظر خود را به سادگی وارد نموده و لوگوی برند خوب را جایگزین کنید. در قسمت رویی طرح از المان های پیتزا، همبرگر، قارچ گریل شده، خیارشور، ریحان و… استفاده شده که بسیار اشتهاآور و جذاب می باشد. علاوه بر آن  می توانید اطلاعات تماس ، آدرس و شماره تلفن کسب و کار خود را با استفاده از نرم افزار فتوشاپ به آسانی در آن وارد نموده و استفاده کنید.

تاثیر استفاده از بنر استند فست فود

بنر استند یکی دیگر از المان های پر استفاده تبلیغاتی در جذب مخاطب در تمامی کسب و کارهای می باشد.انتخاب بنر استند و طراحی آن متناسب با هر کسب و کار نیاز به تخصص دارد که این موضوع متاسفانه در کشور ما خیلی جدی گرفته نشده است. با یک جستجوی ساده در سطح وب، طرح هایی را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر اینکه هیچ جذابیتی ندارند، حتی تاثیر منفی بر روی وجهه کسب و کار شما خواهند داشت. تیم طراحی سایت تربچه با در اختیار داشتن مجرب ترین طراحان گرافیک میتواند وجه تمایز شما را نسبت به رقبایتان فراهم کند. تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه با استفاده از اصول فنی طراحی و اثر روانشناختی رنگ ها توانسته است طرح های بسیار جذابی را در زمینه های مختلف و ویژه مشاغل و کسب و کارها از جمله رستوران و فست فود ها ارائه کند.

نرم افزار مورد نیاز
جهت استفاده و ویرایش طرح بنر استند فست فود باید از نرم افزار فتوشاپ استفاده نمایید. جهت ویرایش طرح تنها کافی است فایل PSD کارت ویزیت را در فتوشاپ باز کنید و با استفاده از ابزار متنی موجود در پنل فتوشاپ، متن دلخواه و مناسب کسب و کار خود را بنویسید و از این طرح استفاده کنید.

در صورتی که نظر یا پیشنهادی در خصوص این طرح داشتین میتوانید از طریق بخش دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام