بنر اطلاع رسانی دهه فاطمیه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر اطلاع رسانی دهه فاطمیه

طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی دهه فاطمیه به مناسبت فرا رسیدن این ایام و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها طراحی و ارائه شده است. بنر لایه باز شهادت حضرت زهرا(س) با کیفیت عالی و در ابعاد استاندارد بنر اطلاع رسانی با فرمت PSD می باشد.

حال و هوای ایام دهه فاطمیه

کودک که بودیم روزشماری می کردیم تا ایام عزاداری از راه برسد. درست است که نمی دانستیم فلسفه این مشکی پوشیدن ها و روضه خواندن ها و لپه پاک کردن های خانوم ها برای غذای نذری چیست اما یک چیزی از همان کودکی باعث میشد در  آن بازه ی زمانی ته دل های مان لایه ای از غم باشد.
میان دسته های عزاداری وقتی روضه خوان روضه ی چادرخاکی را می خواند پناه می بردیم زیر چادر مادرهایمان .
چقدر آن روز ها هر قطره اشکی که مادرمان در روضه ها می ریخت دلمان را گره می زد به دلهره های یک دختر کوچک سه ساله ی نگران.
موقع هم زدن آش نذری مادربزرگ ها و خاله ها برای مان قصه ی خواهر و برادری را می گفتند که شش ماه چشم به راه برادر کوچکشان بودند و آخر هم نتوانستند دستانش را برای یک بار هم که شده است لمس کنند.

*حالا بزرگ شده ایم…

حالا بزرگ شده ایم و خودمان کل سال در حال برنامه ریزی کردن برای ایام‌ فاطمیه هستیم…
کل سال دلشوره داریم نکند امسال آنطور که باید نتوانیم خدمت کنیم…
نکند همه چیز مثل سابق مرتب نباشد…
نکند چای طعم چای سال قبل را نداشته باشد…
نکند نتوانیم ‌برای روضه دکور مناسب شان مجلس را بزنیم…
نکند…
نکند…
نکند…
کم کم سیاهی ها را می زنیم و منبر را‌ می گذاریم بالای مجلس. حالا برای اطلاع رسانی مراسم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیاز به یک بنر لایه باز داریم تا با کیفیت خوب و بالایی که دارد اوج غم را به وضوح برساند.

بررسی جزئیات طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی دهه فاطمیه

به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه ویژه اطلاع رسانی مراسم های مذهبی و هیئت ها توسط تیم طراحی تربچه ارائه شده است.این طرح با فرمت PSD و در ابعاد استاندارد ۵۰ * ۷۰ سانتی متر ارائه شده که به دلیل رزولوشن بالای آن(۳۰۰PPI) قابلیت چاپ بنر تا ابعاد ۲ * ۳ متر را بدون افت کیفیت و با رزولوشن ۷۲PPI دارا می باشد.

در طراحی بنر لایه باز ایام فاطمیه از خوشنویسی اختصاصی یا فاطمه الزهرا(س) که به صورت دستی خطاطی شده، استفاده شده است. رنگ زمینه این طرح مشکی بوده که حس غم و اندوه را به مخاطب القاء می کند. در بنر شهادت حضرت زهرا(س) از نقوش و المان های اسلیمی استفاده شده که جذابیت طرح را دو چندان می کند. علاوه بر آن نورپردازی این طرح جلوه ای خاص را ایجاد کرده و حس زنده بودن طرح را به مخاطب می رساند.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام