بنر اطلاع رسانی ولادت امام هادی علیه السلام

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر اطلاع رسانی ولادت امام هادی علیه السلام

امام هادی علیه‌السلام پیشوای دهم شیعیان، بنا بر نظر مشهور در نیمۀ ذی‌حجه سال ۲۱۲ هـ. ق در مدینه به دنیا آمد. پدر بزرگوارش پیشوای نهم، امام جواد علیه‌السلام و مادرش بانوی گرامی «سمانه مغربیه» است که کنیزی با فضیلت و تقوا بود. مشهورترین القاب امام دهم، «نقی» و «هادی» است و به آن حضرت «ابوالحسن الثالث» نیز می‌گویند.
علم و دانش امام هادی علیه‌السلام همانند آباء و اجداد گرامی‌اش، علم لدنی بود؛ یعنی مستقیماً از طریق غیب و هم‌چنین از علوم و معارف قرآن و سنت رسول الله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) و پدران بزرگوارش دریافت می‌نمود. امام هادی علیه‌السلام در سال ۲۵۴ هـ . ق در شهر سامرا به وسیله زهری که به ایشان خورانده شد، به شهادت رسیدند.

توضیحات طرح بنر اطلاع رسانی ولادت امام هادی(ع)

طرح لایه باز بنر ولادت امام هادی علیه السلام با کیفیت عالی و رزولوشن ۳۰۰PPI ارائه شده است. رنگ زمینه این طرح آبی آسمانی بوده و روی آن نقوش اسلیمی و تذهیب به کار رفته است. طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی ولادت امام هادی علیه السلام با خوشنویسی اختصاصی و به صورت دستی خطاطی شده است زینت داده شده است. این طرح با فرمت PSD فایل فتوشاپ در ابعاد ۵۰ * ۷۰ سانتی متر به صورت عمودی قابل ارائه می باشد.

شما با خرید این طرح و استفاده از نرم افزار فتوشاپ، تنها با چند کلیک میتوانید متن مورد نظر خود را به آن اضافه نمونه و طرح مورد نیاز خود را ایجاد نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام