بنر افقی سال جهش تولید

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر افقی سال جهش تولید 

طرح لایه باز بنر افقی سال جهش تولید به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ و نامگذاری آن با عنوان جهش تولید طراحی شده قابل دریافت می باشد. فرمت طرح بنر شعار سال جهش تولید PSD بوده و در ابعاد ۳ * ۱ متر با رزولوشن ۷۲ ارائه شده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید با کار ده برابری، تولید به جایی برسد که در زندگی مردم اثر بگذارد، افزودند: مسائل اقتصادی کشور متعدد است از جمله «اصلاحات بانکی، گمرکی و مالیاتی» و «بهبود فضای کسب‌وکار» اما نقش تولید بی‌همتا است و با راه افتادن تولید و استفاده از بازار فروش ۸۰ میلیونی در داخل و ضمناً ارتباط با فروش و بازارهای خارجی، مشکلات اقتصادی قطعاً پایان می‌یابد و تحریم‌ها به نفع کشور تمام خواهد شد.

ایشان افزودند: تحریم تاکنون در کنار ضررهایش، سودهایی نیز داشته و ما را وادار کرده است که به فکر تهیه لوازم زندگی و نیازهای کشور از طریق امکانات داخلی باشیم که این حرکت بسیار مغتنم ان‌شاءالله ادامه خواهد یافت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با جمع‌بندی سخنانشان در خصوص نیاز قطعی کشور به تولید، سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.

بنر افقی سال جهش تولید با طراحی جذاب و زیبا مناسب استفاده به عنوان بنر شهری و یا بیلبورد می باشد. در طراحی این بنر از المان های تذهیب، گل و بته، تصویر رهبری و خوشنویسی اختصاصی سال جهش تولید که توسط آقای حامد باقرزاده خطاطی شده ، به کار رفته است.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام