بنر اینستاگرام بوتیک زنانه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر اینستاگرام بوتیک زنانه

این روزها یکی از بهترین و تاثیر گذارترین تبلیغات در شبکه های اجتماعی، داشتن صفحه اختصاصی در اینستاگرام است. با استفاده از اینستاگرام هر برندی(حقیقی یا حقوقی) می تواند با ایجاد یک صفحه یا اصطلاحا پیج ، راه ارتباطی و تعامل موثری را با مخاطبان خود ایجاد نماید. در واقع اینستاگرام می تواند یک ویترین دیجیتال جذاب برای ارائه محصولات و خدمات شما به مشتریان سابق و یا جذب مشتریان و افراد جدید باشد. همچنین با امکانات مناسب و ابزارهای تعاملی که به رایگان در اختیار شما قرار می دهد، بستر مناسبی برای توسعه و رشد کسب و کارها شما را فراهم آورده است.
طرح لایه باز بنر اینستاگرام بوتیک زنانه، مناسب استفاده انواع بوتیک و لباس فروشی های بانوان بوده و مناسب تبلیغات در اینستاگرام می باشد. با استفاده از طرح بنر و استوری بوتیک زنانه اینستاگرام ، می توانید محصولات خود را برای مخاطبان و مشتریان صفحه خود به نمایش بگذارید یا از آن برای تبلیغات و معرفی صفحه ی خود در دیگر صفحات استفاده نمایید. طرح استوری و بنر پوشاک بانوان در ابعاد استاندارد ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ (استوری) و ۲۰۰۰ * ۲۰۰۰(بنر) پیکسل می باشند. مد رنگی طرح ها RGB بوده و مناسب استفاده در فضای وب و شبکه های اجتماعی خواهد بود.
لایه باز بودن طرح قالب اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا به آسانی و تنها با چند کلیک، اطلاعات تماس، لوگو، تصویر و هر قسمتی که مورد نظرتان باشد را با توجه به برند خود شخصی سازی نموده و به سادگی از آن استفاده نمایید.
فرمت طرح های بنر و استوری پوشاک PSD بوده و جهت ویرایش و استفاده از آن به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام