بنر رحلت حضرت زینب سلام الله علیها

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر رحلت حضرت زینب سلام الله علیها

طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب سلام الله علیها با طراحی جذاب و گیرا به مناسبت سالروز وفات ایشان طراحی و ارائه گردیده است. بنر اطلاع رسانی رحلت حضرت زینب(س) در ابعاد ۵۰ * ۷۰ سانتی متر به صورت ایستاده و با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت می باشد.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها، طرح بنر ایستاده رحلت حضرت زینب(س) با طراحی جذاب و زیبا ارائه می شود. این طرح با فرمت PSD ارائه شده و قابل استفاده و نوشتن متن مورد نظر شما در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

در طراحی بنر رحلت حضرت زینب(س) از رنگ زمینه مشکی که انتقال دهنده حس غم و اندوه است استفاده شده و همچنین المان های تذهیب و اسلیمی در آن به کار رفته است. تایپوگرافی زینب سلام الله علیها به صورت دستی و روی کاغذ خطاطی شده سپس در نرم افزار فتوشاپ اجرا و در این طرح از آن استفاده شده است.

وفات حضرت زینب سلام الله علیها

حضرت زینب (س) در ۱۵ رجب سال ۶۳ هجری قمری از دنیا رفت. بانوی قهرمانی که پس از شهادت امام حسین، ارائه نهضت عاشورا را به دوش کشید و پرچمدار این قیام بود در ضمن سفری که به همراه همسر گرامی شان عبدالله بن جعفر به شام بودند به لقاءالله پیوستند و بدن مطهر ان بانوی بزرگوار در همان جا دفن گردید. زینب (س) که از همه سو نسبش به معصومین می رسد، مستعلی است که راه پیش روی آنان که می خواهند در راه عقیده شان انقلاب کنند، روشن ساخت.

او که روح ظلم ستیزی را از مادرش فاطمه زهرا و پدرش حیدر کرار به ارث می برد، در راه افشای ظلم و احقاق حق، با کلام غرّای خویش از هیچ فداکاری و جانفشانی دریغ نمیورزید.

در تداوم نهضتی که حضرت زهرا در حمایت از امام معصوم زمان خویش و انقلاب علیه باطل در پیش گرفت، حضرت زینب (س) نیز در واقعه کربلا، دوشادوش امام معصوم حضور داشت و پس از شهادت او نیز پیام قیامش را دبه گوش تمام جهانیان ابلاغ کرد.

 

بنر لایه باز وفات حضرت زینب(س) مناسب برای استفاده در زمینه اطلاع رسانی شهری، محیطی و یا درون سازمانی بوده و به دلیل کیفیت و رزولوشن بالایی که دارد، قابل چاپ در ابعاد ۲ * ۳ متر بدون افت کیفیت(۷۲) را داراست.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام