بنر شهادت امام جواد علیه السلام

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر شهادت امام جواد علیه السلام

محمد بن علی بن موسی مشهور به امام جواد و امام محمدِ تقی (۱۹۵-۲۲۰ق) امام نهم شیعیان اثناعشری است. کنیه او ابوجعفر ثانی است. او ۱۷ سال امامت کرد و در ۲۵ سالگی به شهادت رسید. در میان امامان شیعه، وی جوان‌ترین امام در هنگام شهادت بوده است. سنّ کمِ او در هنگام شهادت پدر، سبب شد تا شماری از اصحاب امام رضا(ع)، در امامت او تردید کنند؛ برخی، عبدالله بن موسی را امام خواندند و برخی دیگر به واقفیه پیوستند، اما بیشتر آنان امامت محمد بن علی(ع) را پذیرفتند.

ارتباط امام جواد(ع) با شیعیان، بیشتر از طریق وکلا و نامه‌نگاری انجام می‌گرفت. در دوره امامت امام نهم شیعیان، فرقه‌های اهل حدیث، زیدیه، واقفیه و غلات فعالیت داشتند. وی شیعیان را از عقاید آنان آگاه می‌کرد و از نماز خواندن پشت سر آنها نهی و غالیان را لعن می‌نمود.

مناظرات علمی امام جواد با عالمان فرقه‌های اسلامی در مسائل کلامی، همچون جایگاه شیخین و مسئله‌های فقهی مانند حکم قطع کردن دست دزد و احکام حج، از مناظرات معروف امامان معصوم دانسته شده است.

بررسی طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد علیه السلام

بنر شهادت امام جواد(ع) به صورت افقی و مناسب برای استفاده در پشت منبر و جایگاه طراحی شده است. این طرح با عنوان خوشنویسی یا جواد الائمه(ع) که به صورت دستی و با ظرافت های خاص طراحی و اجرا شده، زینت بخشیده شده است. طرح خوشنویسی یا جواد الائمه ابتدا به صورت دستی و در چند اتود بر روی کاغذ خطاطی شده و سپس در نرم افزار فتوشاپ ، رنگ آمیزی و استایل دهی شده است.

طرح بنر جایگاه شهادت امام جواد(ع) با رنگ زمینه مشکی و و المان های تذهیب اسلامی در زمینه و بکگراند طرح ، آماده سازی و به اجرا در آمده است.

بنر شهادت امام جواد علیه السلام به صورت لایه باز و با فرمت PSD ارائه شده است. این طرح در ابعاد استاندارد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن بالای ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل ارائه می باشد.

طرح بنر شهادت امام جواد(ع) قابل استفاده در مراسم های مذهبی هیئت ها، چاپ به عنوان پوستر و یا حتی پرچم مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام