بنر شهادت امام صادق(ع)

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر شهادت امام صادق(ع) 

امام جعفر صادق(ع)، ششمین پیشوای شیعیان در هفدهم ربیع‌الاول متولد شدند که این حضرت در طول زندگی مبارک خود توانست نهضت علمی و فرهنگی بزرگی را شروع نماید و پایه‌های علمی مکتب شیعه را محکم کند تا جایی که از مذهب شیعه اثنی عشری با عنوان «مذهب جعفری» و از آن حضرت با عنوان رئیس این مذهب یاد می‌شود. امام صادق(ع) در میان پیشوایان فقهی اهل سنت نیز جایگاه بالایی دارد. ابوحنیفه و مالک بن انس از او روایت کرده‌اند. ابوحنیفه او را عالم‌ترین فرد در میان مسلمانان دانسته است.
امام صادق با وجود ضعف حکومت اموی و درخواست شیعیان، برضد حکومت قیام نکرد.

او درخواست‌های ابومسلم خراسانی و ابوسلمه را برای برعهده‌ گرفتن خلافت رد کرد. امام صادق(ع) در قیامعمویش زید بن علی شرکت نکرد و شیعیان را نیز از قیام پرهیز می‌داد؛ با این‌ همه روابط حسنه‌ای با حاکمان زمان خود نداشت. او به جهت فشارهای سیاسی حکومت‌های اموی و عباسی از روش تقیه استفاده می‌کرد و به یارانش نیز چنین توصیه می‌کرد.​

تحلیل طرح بنر شهادت امام صادق (ع)

طرح بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق (ع) با طراحی خاص و خوشنویسی ” الصادق” طراحی و اجرا شده است.

در طراحی این بنر اطلاع رسانی که به مناسب شهادت امام صادق علیه السلام طراحی شده است از رنگ زمینه سبز اسلامی و همینطور خطوط سیاه قلم استفاده شده که زیبایی آن را دو چندان می کند.

این طرح دارای کادر های متنی اسلامی جهت درج اطلاعات و اطلاع رسانی مراسم می باشد. فرمت طرح بنر PSD بوده و به سادگی با نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش و اعمال تغییرات می باشد. فرقی ندارد که شخصی مبتدی و یا حرفه ای در کار کردن با نرم افزار فتوشاپ باشید، تنها با چند کلیک و به آسانی میتوانید متن مورد نظر خود را در طرح وارد نموده و از آن استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام