بنر شهادت امام محمد باقر علیه السلام

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر شهادت امام محمد باقر علیه السلام

محمد بن علی بن حسین بن علی بن ابی‌طالب مشهور به امام باقر(ع) (۵۷-۱۱۴ق) و ملقب به باقرالعلوم، امام پنجم شیعیان است که حدود ۱۹ سال امامت شیعیان را بر عهده داشت. امام باقر(ع) جنبشی علمی پدید آورد که در دوره امامت فرزندش امام صادق(ع) به اوج خود رسید. ایشان در علم، زهد، عظمت و فضیلت، سرآمد بود.

از آن حضرت روایات بسیاری در زمینه‌های فقه، توحید، سنت نبوی، قرآن، اخلاق و آداب نقل شده است. در دوره امامت او، گام‎های بزرگی در تدوین دیدگاه‎های شیعه در رشته‌های گوناگون اخلاق، فقه،کلام، تفسیر و… برداشته شد. بزرگان اهل سنت نیز به شهرت علمی و دینی امام باقر(ع) گواهی داده‌اند. طبق منابع تاریخی، امام باقر(ع) هنگام واقعه کربلا خردسال بوده و در این واقعه حضور داشته است.

حضرت امام محمد باقر(ع) سرانجام در سال ۱۱۴ هجری قمری و در سن ۵۷ سالگی با توطئه مرموز و مخفیانه هشام بن عبدالملک دهمین خلیفۀ اموی در شهر مدینه مسموم شد و به شهادت رسید و پیکر پاکش در قبرستان بقیع به خاک سپرده شد.

جزئیات بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر(ع)

طرح لایه باز بنر شهادت امام باقر علیه السلام به مناسبت فرا رسیدن شهادت ایشان طراحی و اجرا شده است. این طرح به صورت افقی و با عنوان السلام علیک یا محمد بن علی الباقر(ع) با خط ثلث خطاطی و طراحی شده است.

در بکگراند طرح بنر شهادت امام باقر علیه السلام ، کادر تذهیب با رنگ بندی خاص مورد استفاده قرار گرفته است. این طرح در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل ارائه است. به دلیل کیفیت و رزولوشن بالای طرح، امکان چاپ بنر تا ابعاد ۳ * ۲ متر را با رزولوشن ۷۲ و بدون افت کیفیت خواهید داشت.

همچنین این طرح مناسب برای استفاده در مراسم سوگواری و شهادت ایشان برای پشت منبر و جایگاه بسیار مناسب خواهد بود.

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام