بنر لایه باز ماه مبارک رمضان

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر لایه باز ماه مبارک رمضان

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح بنر لایه باز رمضان توسط تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه ارائه شده است. بنر لایه باز ماه مبارک رمضان در ابعاد استاندارد ۵۰ * ۷۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI قابل دریافت است. به دلیل رزولوشن بالایی که این طرح دارد، قابلیت چاپ تا ابعاد ۲ * ۳ متر را بدون افت کیفیت خواهید داشت. فرمت بنر اطلاع رسانی ماه رمضان PSD بوده و برای استفاده و ویرایش نیاز به نرم افزار فتوشاپ خواهید داشت. ویرایش طرح بسیار ساده بوده و تنها کافی است فایل psd را در نرم افزار فتوشاپ باز کنید، متن مورد نظر خود را روی آن بنویسید و طرح را با فرمت دلخواه ذخیره و چاپ نمایید.

ماه رمضان، برترین ماه سال

ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگی های منحصری که دارد در میان ماه های سال قمری برترین است؛ قرآن کریم می فرماید: «ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان ها در آن نازل شده است.»

پیامبر گرامی(ص) درباره ماه رمضان می فرماید: «ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورد، ماهی که نزد خدا از همه ماه ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب هایش بر همه شب ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهی است که شما در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته اید، نفس های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است…. بهترین ساعاتی است که خداوند به بندگانش نظر رحمت می کند… .»

صرفه جویی در زمان و هزینه

با خرید طرح آماده بنر ماه رمضان در زمان خود صرفه جویی کنید! دیگر نیاز نیست زمانی طولانی را برای ایده پردازی، پیدا کردن یا ساختن المان های طراحی و … کنید. تنها با چند کلیک و در کمترین زمان می توانید به طرح دلخواه خود برسید و اعمال تغییر خاص، طرح را برای خود شخصی سازی نمایید و در کارهای خود از آن بهره مند بشوید. امروزه هزینه ی تولید طرح های اختصاصی و حرفه ای بسیار بالا می باشد و برای سفارش طراحی یک بنر مناسبتی با سطح متوسط، هزینه ای بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنید! . تیم طراحی گرافیک سایت تربچه، با تیم طراحی مجرب و کارآزموده، این امکان را برای شما فراهم نموده اند تا با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به طرح مورد نیاز خود برسید.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام