بنر لایه باز ولادت امام علی علیه السلام

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر لایه باز ولادت امام علی علیه السلام

بنر لایه باز ولادت امام علی علیه السلام به مناسبت فرا رسیدن ولادت ایشان و روز پدر توسط تیم طراحی سایت تربچه ارائه شده است. بنر اطلاع رسانی میلاد امام علی علیه السلام با کیفیت عالی و در ابعاد ۵۰ * ۷۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت است.

ولادت امیر المومنین حضرت امام علی علیه السلام

ولادت امام علی علیه السلام در سیزدهم رجب سال ۳۰ عام الفیل رخ داده است. بنا به نقل علمای شیعه و گروه زیادی از اهل سنت ولادت آن حضرت در خانه خدا اتفاق افتاده است. این جریان از اختصاصات آن حضرت است و در تاریخ بشریت سابقه نداشته و بعد از آن نیز تکرار نشده است.
تولد آن حضرت در شهر مکه معظمه و در داخل خانه خدا (کعبه) واقع گردید. تولد در خانه کعبه، فضیلتی ویژه حضرت علی علیه‌السلام است و خدای متعال تنها وی را به چنین امتیازی کرامت نمود. نه پیش از او و نه پس از او، برای هیچ کسی چنین فضیلتی پدید نیامده است.
مرحوم شیخ عباس قمی، کیفیت ولادت آن حضرت را چنین بیان می کند: آنچه به سندهای بسیار وارد شده، آن است که روزی عباس بن عبدالمطلب با یزید بن قعنب و با گروهی از بنی هاشم و جماعتی از قبیله بنی العزی در برابر خانه کعبه نشسته بودند، ناگاه فاطمه بنت اسد به مسجد درآمد و به حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام، نه ماه آبستن بود و او را درد زائیدن گرفته بود.

پس در برابر خانه کعبه ایستاد و نظر به جانب آسمان افکند و گفت: پروردگارا! من ایمان آورده‌ام به تو و به هر پیامبر و رسولی که فرستاده‌ای و به هر کتابی که نازل گردانیده‌ای و تصدیق کرده‌ام به گفته‌های جدم حضرت ابراهیم خلیل علیه‌السلام که خانه کعبه بنا کرده او است، پس سوال می‌کنم از تو به حق این خانه و به حق آن کسی که این خانه را بنا کرده است و به حق این فرزندی که در شکم من است و با من سخن می‌گوید و به سخن گفتن خود مونس من گردیده است و یقین دارم که او یکی از آیات جلال و عظمت تو است که آسان کنی بر من ولادت او را.

عباس و یزید بن قعنب گفتند که چون فاطمه از این دعا فارغ شد دیدیم که دیوار عقب خانه شکافته شد. فاطمه از آن رخنه داخل شد و از دیده‌های ما پنهان گردید، پس شکاف دیوار به اذن خدا به هم پیوست و ما چون خواستیم در خانه را بگشاییم چندان که سعی کردیم، در گشوده نشد. دانستیم که این امر از جانب خدا واقع شده و فاطمه سه روز در اندرون کعبه ماند.

اهل مکه در کوچه‌ها و بازارها این قضیه را نقل می‌کردند و زن‌ها این حکایت را یاد می‌کردند و تعجب می‌نمودند. تا روز چهارم رسید، پس همان موضع از دیوار کعبه که شکافته شده بود دیگر باره شکافته شد، فاطمه بنت اسد بیرون آمد و فرزند خود اسدالله الغالب علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام را در دست خویش داشت.

 

بررسی جزئیات طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی ولادت امام علی(ع)

طرح لایه باز بنر میلاد امام علی علیه السلام با طراحی جذاب و گیرا به صورت PSD قابل دریافت است. در طراحی این بنر از تایپوگرافی علی ولی الله علیه السلام که به صورت دستی خطاطی شده و در نرم افزار فتوشاپ اجرا شده، استفاده شده است. در زمینه این تایپوگرافی از گل های رنگی و بسیار زیاد استفاده شده که جذابیت طرح را دو چندان می کند.
این طرح قابل ویرایش و نوشتن متن دلخواه در نرم افزار فتوشاپ بوده می باشد. طرح بنر ولادت امام علی(ع) مناسب استفاده جهت اطلاع رسانی مراسم های مذهبی ولادت در سطح شهر و یا مساجد و اماکن مذهبی مورد استفاده خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام