بنر میلاد امام رضا علیه السلام

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر میلاد امام رضا علیه السلام لایه باز

امام علی ‌بن موسی‌الرضا (علیه السلام) هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام می‌باشند. ایشان در سن ۳۵ سالگی عهده‌دار مسئولیت امامت و رهبری شیعیان گردیدند و حیات ایشان مقارن بود با خلافت خلفای عباسی که سختی‌ها و رنج بسیاری را بر امام رواداشتند و سر انجام مأمون عباسی ایشان را در سن ۵۵ سالگی به شهادت رساند. مزار ایشان در شهر مشهد مقدس می باشد.

یا ضامن آهو

یکی دیگر از القاب امام هشتم، ضامن آهو است. “صیادی در بیابانی قصد شکار آهویی می‌کند و آهو شکارچی را مسافت قابل توجهی به دنبال خود می‌دواند و عاقبت خود را به دامن حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که اتفاقاً در آن حوالی حضور داشت می‌اندازد. صیاد که می‌رود آهو را بگیرد، با ممانعت حضرت رضا (ع) مواجه می‌شود، ولی صیاد چون آهو را صید و حق شرعی خود می‌دانست، در مطالبه و استرداد آهو پافشاری می‌کند.

امام حاضر می‌شود، مبلغی بیشتر از بهای آهو، به شکارچی بپردازد تا او آهو را آزاد کند. شکارچی نمی‌پذیرد و به عرض می‌رساند: الا و بالله، من همین آهو را که حق خودم است، می‌خواهم و نه غیر آن را …

و آن وقت آهو به زبان می‌آید و سخن گفتن آغاز می‌کند و به عرض امام می‌رساند که من دو بچه شیری دارم که گرسنه‌اند و چشم به‌راه‌اند که بروم شیرشان بدهم و سیرشان کنم. علت فرارم هم همین است و حالا شما ضمانت مرا نزد این شکارچی بفرمایید که اجازه دهد بروم و بچه هایم را شیر دهم و برگردم و تسلیم صیاد شوم.

امام رضا (ع) هم ضمانت آهو را نزد شکارچی کرد و خود را به صورت گروگان در اختیار وی قرار داد. آهو رفت و به‌ سرعت بازگشت و خود را تسلیم شکارچی کرد. شکارچی که این وفای به عهد را می‌بیند، منقلب می‌گردد و آن گاه متوجه می‌شود که گروگان او، علی بن موسی الرضا است.

بدیهی است فوراً آهو را آزاد می‌کند و خود را به دست و پای حضرت می‌اندازد و عذر می‌خواهد و پوزش می‌طلبد. حضرت نیز مبلغ قابل توجهی به او می دهد و تعهد شفاعت او را در قیامت نزد جدش می‌کند و صیاد را خوشدل روانه می‌سازد. آهو هم که خود را آزاد شده حضرت می‌داند، اجازه مرخصی می‌طلبد و به سراغ لانه و بچه های خود می‌ رود.”

بررسی طرح لایه باز بنر میلاد امام رضا(ع)

طرح فوق با طراحی جذاب و خوش رنگ و لعاب چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در طراحی بنر ولادت امام رضا(ع) از از رنگ زمینه آبی ، ابرهای سفید و پرتو نور خورشید استفاده است. در وسط طرح از عنوان یا ضامن آهو یکی از القاب امام رضا(ع) می باشد، به صورت دستی خطاطی شده و در نرم افزار فتوشاپ به اجرا در آمده است.

فرمت این طرح PSD بوده و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد. ابعاد طرح بنر ۵۰ * ۷۰ سانتی متر بوده و رزولوشن آن ۳۰۰PPI با مد رنگی CMYK می باشد.

این طرح مناسب برای استفاده به عنوان بنر اطلاع رسانی ولادت امام رضا(ع) در سطح شهر، سازمان و ادارات دولتی و خصوصی است.

نمونه چاپ بنر ایستاده

نمونه چاپ سازمانی و دولتی بنر

نمایی نزدیک از کیفیت طرح

جهت مشاهده تمامی طرح های مناسبتی به صفحه بنرهای مناسبتی مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام