بنر وفات حضرت خدیجه کبری(س)

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر وفات حضرت خدیجه کبری(س)

طرح لایه باز بنر وفات حضرت خدیجه کبری(س) به مناسبت وفات ایشان طراحی و ارائه شده است. حضرت خدیجه کبری(س) همسر گرامی پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) می باشند. طرح بنر پشت منبر حضرت خدیجه کبری(س) در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰ و مد رنگی CMYK قابل دریافت است. فرمت ارائه شده برای این بنر PSD بوده و برای استفاده از آن به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت. طرح بنر فوق به دلیل رزولوشن و کیفیت بالای آن، قابلیت چاپ در ابعاد ۳ * ۲ متر با رزولوشن ۷۲PPI و بدون افت کیفیت را خواهد داشت.

در طراحی بنر درگذشت خدیجه کبری(س) از کتیبه های سنگی قدیمی که در آثار باستانی اسلامی دیده می شود استفاده شده که جذابیت و زیبایی خاصی به طرح داده است. علاوه بر آن دی میانه طرح از خوشنویسی دستی حضرت خدیجه سلام الله علیها که بر روی کاغذ خطاطی و در فتوشاپ رنگ آمیزی و به اجرا در آمده ، استفاده شده است.

طرح بنر فوق قابل استفاده و چاپ به عنوان بنر پشت منبر مراسم های مذهبی، بنر یا پوستر اطلاع رسانی شهری، بنر اینستاگرام و… می باشد.

استفاده از طرح بسیار ساده بوده و تنها کافی است پس از دریافت فایل، فایل PSD را در نرم افزار فتوشاپ باز نموده، تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید و سپس با فرمت JPG یا Tiff برای چاپ ذخیره کنید.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام