بنر وفات خدیجه کبری سلام الله علیها

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر وفات خدیجه کبری سلام الله علیها

طرح بنر وفات حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها به مناسب سالروز وفات ایشان طراحی و ارائه شده است. بنر پشت منبر وفات حضرت خدیجه(س) با کیفیت فوق العاده و در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت است. بنر سالروز درگذشت حضرت خدیجه(س) با فرمت PSD ارائه شده و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد. به دلیل رزولوشن و کیفیت بالای طرح، میتوانید در ابعاد ۳ * ۲ متر بدون افت کیفیت آن را چاپ نمایید.

رنگ زمینه طرح بنر حضرت خدیجه(س) مشکی بوده که نمادی از حزن و اندوه می باشد و حس غم را در مخاطب ایجاد میکند. این طرح مناسب استفاده در طرح های ویژه مراسم وفات ایشان و همچنین بنر یا پوستر اطلاع رسانی وفات حضرت خدیجه کاربرد خواهد داشت.

حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها

خَدیجَه(س) دختر خُوَیلِد (درگذشت ۱۰ بعثت)، مشهور به خدیجه کبری(س) و ام المؤمنین، نخستین همسر پیامبر اکرم(ص) و مادر حضرت زهرا(س). خدیجه(س) قبل از بعثت با حضرت محمد(ص) ازدواج کرد و اولین زنی است که به وی ایمان آورد.خدیجه همه ثروت خود را در راه نشر اسلام به کار گرفت. پیامبر(ص) به احترام خدیجه، در طول حیات او همسری دیگر برنگزید و پس از درگذشت وی همواره از او با نیکی یاد می‌کرد. پیامبر از خدیجه دو پسر به نام‌های قاسم و عبدالله و چهار دختر به نام‌های زینب، رقیه، ام کلثوم و فاطمه (س) داشت. بنابراین همه فرزندان پیامبر اسلام(ص) به جز ابراهیم، از خدیجه(س) بودند.

خدیجه(س) سه سال قبل از هجرت، در ۶۵ سالگی در مکه درگذشت. پیامبر او را در قبرستان معلاه به خاک سپرد.

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام