بنر ولادت علی اکبر علیه السلام

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر ولادت علی اکبر علیه السلام

طرح لایه باز بنر ولادت علی اکبر علیه السلام به مناسبت سالروز ولادت ایشان و روز جوان طراحی شده و با فرمت PSD قابل دریافت است. بنر اطلاع رسانی روز جوان و ولادت علی اکبر علیه السلام در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK ارائه می شود.

حضرت علی‌اکبر(ع) فرزند امام حسین(ع) و از شهدای بنی‌هاشم در روز عاشورا بود. امام حسین(ع) او را شبیه‌ترین مردم به پیامبر اسلام معرفی کرده و فرموده که هر وقت مشتاق دیدن پیامبر(ص) می‌شدیم به او نگاه می‌کردیم. تاریخ دقیقی برای روز ولادت ایشان مشخص نشده است اما به روایتی در روز ۱۱ شعبان متولد شده اند و در ایران این روز را روز جوان نامگذاری کرده اند. حضرت علی اکبر (ع) در روز عاشورا نخستین فردی از بنی‌هاشم بود که به شهادت رسید، پدرش بر بالای جنازه او حاضر شد و قاتلان او را نفرین کرد. علی اکبر در پایین پای پدر دفن است و قبر او داخل ضریح امام حسین قرار دارد.

طرح بنر اطلاع رسانی ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام با فرمت PSD بوده و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد. در طراحی این بنر از خوشنویسی اختصاصی علی اکبر علیه السلام که به صورت دستی خطاطی شده و از آثار آقای حامد باقرزاده می باشد، به کار رفته است. خوشنویسی های دستی به مراتب از جذابیت و ظرافت خاصی نسبت به خوشنویسی های نرم افزاری برخوردار بوده و اصلا قابل مقایسه با هم نمی باشند.

طرح بنر ایستاده ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مناسب استفاده در مراسم های مذهبی و یا بیلبوردهای شهری و سازمانی خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام