بنر پشت منبر محرم لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر پشت منبر محرم لایه باز

طرح لایه باز بنر پشت منبر محرم لایه باز به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری و شهادت امام حسین(ع) و ماه محرم الحرام طراحی و ارائه شده است. بنر سخنرانی محرم لایه باز با فرمت PSD فتوشاپ و کیفیت فوق العاده بالا قابل ارائه می باشد.

بنر استیج و پشت منبر دهه محرم با طراحی خاص و بی نظیر، چشم هر مخاطبی را به خود جلب خواهد کرد.در زمینه این طرح از رنگ مشکی استفاده شده است. علاوه بر آن از نقش و نگارهای تذهیب اسلامی نیز در طرح به کار رفته است که زیبایی را در عین اصالت به مخاطب القاء خواهد کرد. در میانه این طرح عنوان خوشنویسی الحمد و لله الذی خلق الحسین به چشم می خورد که به صورت دستی خطاطی شده و بوسیله نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی و جلوه پردازی شده است.همچنین در پیش زمینه طرح المان های گل و برگ اسلیمی و کادر تذهیب مورد استفاده قرار گرفته است.

این طرح به صورت یکپارچه ارائه شده که جذابیت خاصی را در عین سادگی و بی آلایشی در خود دارد و مناسب استفاده به عنوان پرچم و طرح بنر سخنرانی بسیار مناسب خواهد بود.

لایه باز بنر پشت منبر محرم لایه باز با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK ارائه شده که برای چاپ بسیار مناسب می باشد. به دلیل رزولوشن بالای بنر سخنرانی و استیج محرم، این طرح قابل چاپ تا ابعاد ۳ * ۲ متر (با رزولوشن ۷۲) و بدون افت کیفیت می باشد.این طرح مناسب هیئت های مذهبی دهه محرم و همچنین اجرای دکور و استیج و یا برنامه های تلویزیونی و همچنین ایام اربعین خواهد بود.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام