بنر پشت منبر وفات حضرت خدیجه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بنر پشت منبر وفات حضرت خدیجه

طرح لایه باز بنر پشت منبر وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات ایشان، توسط تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه، طراحی و ارائه شده است. طرح بنر پشت منبر وفات حضرت خدیجه کبری(س) با کیفیتی بی نظیر و در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK که قابلیت چاپ تا ابعاد ۳ * ۲ متر را بدون افت کیفیت(رزولوشن ۷۲) خواهد داشت. طرح بنر وفات حضرت خدیجه با فرمت PSD ارائه شده و برای استفاده از آن به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت.

در طراحی بنر درگذشت حضرت خدیجه(س) از رنگ زمینه مشکی که منتقل کننده حس غم و اندوه است استفاده شده و همچنین با نقوش تذهیب و اسلیمی زینت بخشی شده است. در میانه طرح از تایپوگرافی اختصاصی حضرت خدیجه کبری(س) که به صورت دستی خطاطی شده و از ظرافت خاصی برخوردار است به کار رفته می باشد.

طرح بنر وفات خدیجه کبری(س) مناسب برای استفاده در مراسم های مذهبی ویژه سالروز درگذشت ایشان، چاپ به عنوان پوستر یا پوستر اطلاع رسانی در سطح شهر خواهد بود.

حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها

حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) همسر گرامی پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و مادر ارجمند حضرت فاطمه زهرا (س) است.حضرت خدیجه (س) از قبیله قریش بود. پدرش خُوَیلد بن اسد و مادرش فاطمه بنت زائده است که هر دو از ریشه دارترین و اصیل‌ترین خاندان‌های عرب در حجاز بودند.
خویلد در دوره جاهلیت، مهتر طائفه خود و از محترمان قریش به شمار می‌رفت و دارای موقعیتی ممتاز بود.خدیجه کبری (س) چند سال (حدود ۱۵ سال) قبل از عام الفیل و ۶۸ سال پیش از هجرت پیامبر (ص)، در مکه مکرمه به دنیا آمد.آن حضرت (س) پیش از ظهور اسلام از زنان بر جسته قریش محسوب می‌شد و به او «طاهره»، «مبارکه‏»، «سیده زنان قریش»، «بانوی دوراندیش و خردمند» و «بانوی عاقل» می‌گفتند که نشان دهنده جایگاه بالای او در میان مردم است.
او بانویی وزین و با وقار، عفیف و پاک‏دامن، پرهیزکار و مورد احترام، و انسانی روشن بین و دور اندیش، علاق‏مند به‏ معنویات، با سخاوت، معتقد به حق و حقیقت، و متمایل به ‏اخبار آسمانی بود.آن حضرت (س) علاوه بر کثرت اموال و املاک، از نظر عقل و زیرکی نیز برتری فوق العاده ‏ای داشت و او را «ملکه بطحاء» می ‏گفتند.

حضرت خدیجه کبری (س) حدود ۲۵ سال در خانه پیامبر اسلام (س) و به عنوان همسر ایشان زندگی کرد و دوران پر فراز و نشیبی را با آن حضرت (ص) پشت سر گذاشت تا اینکه سرانجام در سال دهم بعثت و سه سال قبل از هجرت، در سن ۶۵ سالگی (و همان طور که گفته شد بر اثر رنج های دوران محاصره در شعب ابی‎طالب) بیمار شد و به فاصله کوتاهی بعد از وفات ابوطالب (ع) عمو و سرپرست پیامبر اکرم (ص) از دنیا رفت.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام