تابلو نقاشی خط هوالرزاق

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تابلو نقاشی خط هوالرزاق

تابلو نقاشی خط هوالرزاق جلوه ای چشم نواز از یکی از نام های خداوند است که با خطی زیبا به طور دستی نوشته شده است و تصویری خیره کننده را به وجود آورده.

تابلو هوالرزاق به صورت لایه باز

رنگ زمینه ی تابلو که با هماهنگی رنگ عبارت هوالرزاق انتخاب شده نیز به زیبایی این تابلو کمک بسیاری کرده است.

خوشنویسی اختصاصی و دستی این عبارت در زیبایی آن موثر بوده و سبب شده حس هنری و لطیف درون نوشتار به خوبی به مخاطب القا شود.

در نگارش عباراتی که قصد قاب کردن آنها را داریم و قصد داریم به عنوان تابلو در خانه یا محل کار از آنها استفاده کنیم علاوه بر دقت در طرح و رنگ نوع نوشتار بسیار اهمیت دارد.

خط و نوع نوشتار سبب می شود یک عبارت دو کلمه ای با معنای عظیم به خوبی به چشم بیاید و تابلویی زیبا و آذین بخش باشد؛ در واقع هم طرح به زیبایی اجرا می شود و هم به القای معنای نوشتار کمک می شود و حداقل عظمت معنا را برای مخاطب ملموس می شود.

کاربردهای این طرح چیست؟

طرح فوق را می توانید به صورت تابلو در ابعاد مختلف به شکل رومیزی یا دیواری مورد استفاده قرار دهید،و به خودتان و اطرافیانتان حس خوب هنر و زیبایی آمیخته با نام مملو از آرامش پروردگار را ببخشید.

از مشخصات تابلو نقاشی خط هوالرزاق می توانیم به کیفیت عالی این طرح،رزولوشن ۳۰۰PPI و فرمت PSD فایل دریافتی اشاره نماییم.

همچنین ابعاد این تابلوی هنرمندانه ۷۰*۵۰ سانتی متر می باشد؛هم اکنون می توانید این طرح را از سایت تربچه خریداری کنید و از زیبایی و اصول استاندارد رعایت شده در آن لذت و بهره ببرید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 490,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام