تایپوگرافی شام غریبان لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تایپوگرافی شام غریبان لایه باز

شام غریبان در لغت به معنای شب مردم غریب و از یار و دیار دور افتاده است. منظور از شام غریبان گرفتن برای افراد، ناله و زاری در شب اول وفات آن شخص است. ولی در اصطلاح فرهنگ عاشورا به شب یازدهم ماه محرم، شب شام غریبان گفته می‌شود. در این برنامه مردم به صورت دو گروه مجزا پس از غروب آفتاب عاشورا، با خواندن نوحه‌های غمگین یاد اسرای اهل بیت را گرامی می‌دارند.

این برنامه در شب تاریک انجام شده و افراد با در دست داشتن شمع به یاد کودکان و نونهالان قافله اسرای کربلا به عزاداری می‌پردازند. در شب اندوهبار شام غریبان مراسم به صورت ساده و غم انگیز برپا شده و دیگر مانند شب‌های قبل علم و بیرق را به حرکت در نمی‌آورند. دسته‌های عزادار با حرکت در کوچه‌ها و معابر، نوحه‌های غم انگیز را زمزمه می‌کنند. 

جزئیات تایپوگرافی شام غریبان

تایپوگرافی شام غریبان با کیفیت عالی و خط شکسته خطاطی شده است. این طرح در ابعاد ۶۵ * ۶۵ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و فرمت PSD قابل ارائه می باشد. جهت استفاده طرح باید از نرم افزار فتوشاپ بهره مند شوید. تایپوگرافی محرم ابتدا به صورت دستی و بر روی کاغذ خطاطی شده و سپس در نرم افزار فتوشاپ اجرا و رنگ آمیزی شده است. این طرح مناسب استفاده در طرح های ویژه شام غریبان مانند بنر پشت منبر، بنر اطلاع رسانی و… خواهد بود.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام