تایپوگرافی شهید سید مرتضی آوینی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تایپوگرافی شهید سید مرتضی آوینی

طرح لایه باز تایپوگرافی شهید سید مرتضی آوینی با کیفیت فوق العاده و بسیار جذاب خطاطی و ارائه شده است. طرح خوشنویسی شهید آوینی با خط ثلث و به صورت دستی و روی کاغذ خطاطی شده سپس در نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی و اجرا شده است. فرمت ارائه شده این طرح PSD بوده و جهت استفاده از آن به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت. تایپوگرافی شهید سید مرتضی آوینی در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد CMYK قابل دریافت می باشد.

وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه‌ خود را در شهرهای زنجان، کرمان و تهران به پایان رساند و سپس به عنوان دانشجوی معماری وارد دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معماری را کنار گذاشت و به اقتضای ضرورت‌های انقلاب به فیلمسازی پرداخت.آوینی فیلمسازی را در اوایل پیروزی انقلاب با ساختن چند مجموعه درباره‌ غائله‌ گنبد(مجموعه‌ شش روز در ترکمن صحرا)، سیل خوزستان و ظلم خوانین (مجموعه‌ مستند‌خان گزیده‌ها) آغاز کرد. وی فعالیت‌های مطبوعاتی خود را در اواخر سال ۱۳۶۲، همزمان با مشارکت در جبهه‌ها و تهیه‌ فیلم‌های مستند درباره جنگ، با نگارش مقالاتی در ماهنامه اعتصام ارگان انجمن اسلامی آغاز کرد.

آوینی در زمان جنگ در گروه جهاد فعالیت‌های بسیاری داشت. او در این دوره به سینما،‌ هنر،‌ فرهنگ واحد جهانی و مواجهه آن با مسائل مختلف فکر می‌کرد. مجموعه تحقیقات و مباحثات و نوشته‌های آوینی در ماهنامه هنری سوره منتشر ‌و بعدها در کتاب آینه جادو که جلد اول از مجموعه مقالات و نقدهای سینمایی اوست جمع آوری شد.
اواخر سال ۱۳۷۰ مؤسسه فرهنگی روایت فتح به فرمان آیت‌الله خامنه‌ای تأسیس شد تا به کار فیلمسازی مستند و سینمایی درباره دفاع مقدس بپردازد و تهیه‌‌مجموعه‌روایت فتح را که بعد از پذیرش قطعنامه رها شده بود، ادامه دهد.

 

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام