تایپوگرافی نیروی هوایی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تایپوگرافی نیروی هوایی

طرح لایه باز تایپوگرافی نیروی هوایی با کیفیت عالی و در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI طراحی و اجرا شده است. این طرح با فرمت PSD ارائه شده و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

سالروز روز نیروی هوایی

روز نیروی هوایی یکی از گام های بلندی که در جریان انقلاب موجب ریشه کن ساختن حکومت پهلوی شد، حرکت متهورانه ی نظامیان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ بود. به دنبال شایعات کودتای ارتش، نظامیان فداکار و متعهد نیروی هوایی به ملت پیوسته و با حضور در محضر رهبر انقلاب، سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند. این روز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ارتش بود.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مسئولیت حفاظت از مرزهای هوایی و پشتیبانی نیروهای رزمی دیگر آجا را دارد. پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ نام این نیرو به صورت فعلی تغییر پیدا کرد. سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، از مرداد ۱۳۹۷، فرماندهی نیروی هوایی را بر عهده دارد. نیروی هوایی ایران طبق آخرین تخمین‌ها در سال ۱۳۹۲ هفتمین نیروی هوایی جهان از لحاظ تعداد هواپیماهای سوخت‌رسان و ترابری (۱۱۹ فروند) است.

طرح لایه باز تایپوگرافی نیروی هوایی

طرح لایه باز خوشنویسی نیروی هوایی به مناسبت سالروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا گردیده است. این طرح به صورت دستی با خط ثلث خطاطی شده و طی مراحلی در نرم افزار فتوشاپ، اجرا و رنگ آمیزی شده است. این طرح با کیفیت فوق العاده قابل استفاد در طرح های ویژه سالروز نیروی هوایی مانند: تیزرهای تلویزیونی، پوستر، بنر و… می باشد.

استفاده از طرح خوشنویسی بسیار ساده می باشد، تنها کافی است فایل PSD را در نرم افزار فتوشاپ باز کنید و لایه مربوط به تایپوگرافی نیروی هوایی را داخل طرح خود درگ کرده و از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های طرح تایپوگرافی نیروی هوایی

         ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

فرمت PSD

ویرایش در نرم افزار فتوشاپ

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

 

جهت مشاهده دیگر آثار، به صفحه خوشنویسی مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام