تراکت رستوران سنتی طلایی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تراکت رستوران سنتی طلایی

تراکت رستوران سنتی طلایی طرحی است که مناسب رستوران ها و سفره خانه های سنتی میباشد که صاحبان این کسب و کار میخواهند برای رونق هرچه بیشتر کسب و کار خود از طرحی جذاب و مشتری پسند استفاده نمایند.

 استفاده از طرح ها و متدهای طراحی روز و با کیفیت امروزه اهمیت زیادی داشته و در هر چه بیشتر شدن مشتری و در نتیجه بهتر شدن کسب و کار و رونق مالی تاثیر بسزایی دارد. طراحی تراکت به شیوه ای که هم جذاب باشد و هم تاثیرگذار، نیازمند دانش طراحی و علم تبلیغات است که متاسفانه امروزه این مسئله نادیده گرفته می شود و همین امر موجب کاهش تاثیر این تبلیغات در سطح بازار شده است.

تراکت رستوران سنتی طلایی با دقت و ظرافت خاصی طراحی و اجرا شده است.رنگ زمینه طرح تراکت رستوران سنتی طلایی بوده و روی آن از نقوش اسلامی اصیل استفاده شده است .

بررسی طرح تراکت رستوران

استفاده از المان های سنتی و تذهیب اسلیمی در طرح های سنتی موجب برقراری ارتباط و هم حسی مخاطبان با نوع کسب و کار شما می شود. همچنین در وسط طرح از تصویر چلو کره با کباب برگ ایرانی استفاده شده که نظر هر مخاطبی را به خود جلب خواهد نمود.

طرح لایه باز تراکت رستوران سنتی  با استفاده از نرم افزار فتوشاپ که رایج ترین و متداول ترین نرم افزار در زمینه طراحی گرافیکی میباشد با کیفیت بسیار عالی و در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده است. رزولوشن تصویر برای این طرح رزولوشن استاندارد ۳۰۰ PPI  در نظر گرفته شده است و همچنین مد رنگی در نظر گرفته شده برای این طرح CMYK  می باشد.

این طرح با کیفیت بسیار خوبی ارائه شده و همچنین قابلیت چاپ دارد. همچین این نکته گفتی است که این طرح لایه باز بوده و به راحتی خود کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود به راحتی این طرح را ادیت و ویرایش نماید.

مشخصات طرح لایه باز تراکت رستوران

دارای مد رنگی CMYK

 رزولوشن ۳۰۰ PPI

ارائه شده در قالب A4

امکان چاپ

ارائه شده با فرمت PSD

طراحی تراکت رستوران

نمونه طرح تراکت رستوران

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام