تراکت رستوران سنتی لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تراکت رستوران سنتی لایه باز

طرح لایه باز تراکت رستوران سنتی یک طرح زیبا و جذاب برای رستوران های سنتی محسوب می شود. رستوران ها به دلیل رقابت بسیار بالا و وجود تعداد زیادی رستوران و فست فود در هر محله و خیابان نیاز به تبلیغات جذاب برای جلب نظر مشتری دارند.

پخش تراکت رستوران سنتی یکی از روش های معمول جذب مشتری است. تراکت و بروشور رستوران مشتریان را از وجود شما آگاه کرده و آنها را روانه رستوران شما می کند. فایل فتوشاپ تراکت رستوران محصولی جذاب و خلاقانه برای رستوران شما است.

با طرح لایه باز فوق شما به آسانی می توانید تصاویر و مشخصات رستوران خود را بر روی آن درج کرده و مورد استفاده قرار دهید. فایل فتوشاپ تراکت رستوران امکان ویرایش و اعمال تغییرات در فایل را به راحتی امکان پذیر ساخته است. شما می توانید تصاویر غذا و محیط رستوران خود، معرفی برند، مشخصات و هر جمله و نوشته ای که لازم می دانید را بر روی تراکت ذکر کنید.

بررسی مشخصات لایه باز تراکت رستوران سنتی

طرح لایه باز تراکت رستوران سنتی فوق توسط نرم افزار فتوشاپ CC طراحی و در قالب فایل با پسوند PSD و حجم ۸٫۱۰ مگابایت عرضه می شود. با توجه به ابعاد استاندارد تراکت و بروشور فوق در اندازه A4 شما امکان چاپ آن بر روی انواع کاغذ معمولی، روغنی، گلاسه و غیره را دارید.

نکته قابل ذکر در خصوص طرح فوق این است که رزولوشن PPI۳۰۰ و مد رنگی CMYK امکان چاپ تصاویر با وضوح فوق العاده و کیفیت بسیار عالی را فراهم ساخته است.

با توجه به اینکه فایل در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده تنها با نصب نرم افزار می توانید به سادگی با آن کار کنید. برای اعمال تغییرات در فایل طرح بروشور رستوران نیاز به تخصص ندارید بلکه با چند کلیک ساده این امر امکان پذیر می شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. رستوران ارشان
    1398/10/12

    سلام خسته نباشید
    من این طرح رو خریداری کردم و در ابعاد A4 و A5 به صورت گلاسه چاپ کردم
    خیلی زیبا و جذابه
    حداقل هزینه طراحی یک تراکت اون هم نه با این جذابیت ۵۰ هزار تومنه که بنده سری های قبلی طراحی رو به چاپخونه واگذار کردم و اصلا هم راضی نبودم
    خدا خیرتون بده و همیشه موفق باشید.

  2. مدیر سایت
    1398/10/12

    سلام وقت بخیر
    ممنون جناب صابری
    نظر لطف شماست
    موفق و پیروز باشید

  3. امیر یل
    1399/07/15

    سلام و خدا قوت
    چقدر خوبه که از نقوش سنتی ایرانی و اسلیمی در طرح هاتون استفاده میکنید، واقعا خیلی عالی هستند

  4. مدیر سایت
    1399/07/15

    سلام
    ممنون از شما

  5. trb1619507353826
    1401/08/23

    کارتون عالیه
    دست مریزاد

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام