تراکت رستوران سنتی چوبی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تراکت رستوران سنتی چوبی

طرح لایه باز تراکت رستوران سنتی چوبی با ترکیب رنگی خاص و جذاب به خوبی حس خاص بودن و لاکچری بودن را انتقال میدهد. امروزه بحث طراحی و توجه اهمیت به این موضوع در جذب هر چه بیشتر نظر مشتری فکر تمامی صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است.

استفاده از طرحی مناسب و درخور برای چاپ و پخش تراکت تبلیغاتی بسیار مهم و حائز اهمیت است در طرح لایه باز تراکت رستوران چوبی برای رنگ زمینه از تم چوبی به رنگ قهوه ای استفاده شده و با قرار گرفتن تصویر غذاهایی نظیر ظرف فسنجان، نان داغ و کباب کوبیده در رنگ های مختلف حس یه غذای اصیل ایرانی به خوبی به مخاطب القا می شود.

طرح این تراکت به صورت مستطیلی شکل و در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده است. طراحی این طرح با استفاده نرم افزار فتوشاپ انجام شده است و با پسوند متداول PSD  ارائه میگردد.

این  طرح با کیفیت بسیار عالی و استاندارد با رزولوشن تصویر ۳۰۰PPI در نظر گرفته شده و همچنین مد رنگی در نظر گرفته شده برای طرح لایه باز این تراکت CMYK  می باشد.

تراکت رستوران سنتی با کیفیت بسیار خوبی ارائه شده و همچنین قابلیت چاپ دارد. در نظر داشته باشید این طرح لایه باز بوده و به راحتی خود کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود به راحتی این طرح را ادیت و ویرایش نماید.

ویژگی های مهم و خصوصیات طرح لایه باز تراکت رستوران چوبی

طراحی شده با کیفیت عالی و توسط نرم افزار فتوشاپ

ارائه شده با پسوند رایج و متداول PSD

رزولوشن تصویر برای این تراکت ۳۰۰ PPI در نظر گرفته شده است

دارای مد رنگی CMYK میباشد

طراحی شده به صورت لایه باز و در ابعاد A4

با قابلیت چاپ این طرح زیبا و جذاب

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام