تقویم دیواری سال جهش تولید

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم دیواری سال جهش تولید

تقویم دیواری سال جهش تولید ویژه سال ۱۳۹۹ به صورت لایه باز بوده و با فرمت PSD ارائه می شود. طرح تقویم جهش تولید در ابعاد استاندارد دیواری ۴۰ * ۵۵ سانتی متر به صورت تک برگ طراحی شده است.

سال جهش تولید در راستای ادامه فعالیت ها و استراتژی تولید داخلی و اقتصاد مقاوتی نام گذاری شده است. سالی که گذشت با عنوان رونق تولید نامگذاری شده بود و سال ۹۹ در جهت ادامه و رشد فرایند تولید داخلی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم،  با عنوان سال جهش تولید نامگذاری شد.

در طرح تقویم سال ۹۹ از المان و کادرهای اسلیمی، گل و بته  و همچنین تصویر رهبری استفاده شده است. در میانه تقویم خوشنویسی سال جهش تولید که با خط شکسته و به صورت دستی توسط آقای حامد باقرزاده خطاطی شده به کار رفته است.

طرح لایه باز تقویم دیواری جهش تولید ویژه سال ۹۹ با طراحی زیبا و چشم نواز مناسب استفاده عمومی افراد و موسسات می باشد.

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد.لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه از صفحه تقویم ۹۹ لایه باز خریداری نمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام