تقویم دیواری ۹۹ طرح فردوسی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم دیواری ۹۹ طرح فردوسی

لایه باز تقویم دیواری ۹۹ طرح فردوسی با کیفیت عالی و طراحی جذاب ارائه شده است. این طرح در ابعاد استاندارد دیواری ۴۰ * ۵۵ سانتی متر با روزولشن ۳۰۰PPI می باشد.

حکیم ابوالقاسم فردوسی چه کسی بود؟

ابوالقاسم حسن منصور معروف به ابوالقاسم فردوسی، شاعر و حماسه‌سرای در قرن چهارم. او در یکی از روستا‌های خراسان به نام باژ در سال ۳۲۹ق به دنیا آمد و در سال ۴۱۱ق در هشتاد سالگی از دنیا رفت. درباره مذهب فردوسی، سخنان مختلفی بیان شده است. عبدالجلیل قزوینی اولین کسی است که در کتاب النقض، فردوسی را شیعه دوازده امامی معرفی می‌کند. یکی از آثار معروف او شاهنامه است که در آن، تاریخ زندگی شاهان ایران به شعر آمده است. مورخین گزارش کردند او تمام اموالش را در این راه صرف کرد اما تلاش او، مورد پذیرش شاه محمود غزنوی قرار نگرفت و برخی علتش را تقابل مذهبی میان فردوسی و شاه‌محمود دانستند.

سید حسن امین، شیوه فردوسی در سرودن شاهنامه را برگرفته از شیوه قرآن می‌داند. برای فردوسی بزرگداشت‌هایی گرفته شده که از جمله آن‌ها هزاره فردوسی در سال ۱۳۱۳ش بوده و همچنین آثار هنری متعددی از جمله فیلم سینمایی فردوسی درباره زندگی او ساخته شده است.

بررسی جزئیات طرح لایه باز تقویم دیواری فردوسی سال ۹۹

تقویم لایه باز طرح فردوسی به مناسبت عید نوروز سال ۹۹ طراحی و ارائه شده است . در طراحی تقویم دیواری ۹۹ از تصویر مجسمه حکیم ابوالقاسم فردوسی و همچنین مقبره ایشان در طوس استفاده شده است. همچنین خوشنویسی شعر چو ایران نباشد تن من مباد که از اشعار ایشان می باشد در این طرح تقویم به کار رفته است که زیبایی طرح را دو چندان می کند.

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد.لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

جهت خرید تقویم خام ۹۹ به صورت لایه باز و قابل ویرایش به صفحه لایه باز تقویم ۹۹ مراجعه فرمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام