تقویم دیواری ۹۹ یا مقلب القلوب

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم دیواری ۹۹ یا مقلب القلوب و الابصار

طرح لایه باز تقویم دیواری ۹۹ یا مقلب القلوب والابصار به مناسبت عید نوروز ۹۹ توسط تیم طراحی تربچه ارائه شده است. تقویم ۹۹ دیواری در ابعاد استاندارد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت است.

دعای سال تحویل ۹۹ یا مقلب القلوب و الابصار

یکی از آیین های ویژه هنگام گردش سال شمسی، خواندن « نیایش گردش سال» یا «دعای تحویل سال» است که خانواده های ایرانی با توجه به باورهای خود در این هنگام دعایی که به صورت رسمی در رسانه ها پخش می شود را می‌خوانند، دعای معروف «یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الا أحسن الحال» است.

در کتاب‌های مشهور ادعیه همچون «اقبال الا‌عمال» سید‌ابن‌طاووس و «مصباح المتهجد» شیخ طوسی اشاره‌‌ای به دعای تحویل سال نگردیده و این نشان می‌دهد چه در منابع اهل سنت و چه در منابع تشیع، سند روایی مورد اعتماد برای آن موجود نیست. اما علامه محمد باقر مجلسی(۱۰۳۷-۱۱۱ه.ق) در کتاب «زادالمعاد» در خصوص این دعا گزارش می‌کند که در کتب غیر مشهوره؛ روایت کرده‌اند که در وقت تحویل سال این دعا را بسیار بخوانید: یا مقلب‌القلوب والابصار یا مدبر اللیل والنهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال، بعضی ذکر کرده‌اند، این دعا ۳۶۶ مرتبه گفته شود. بنابراین با توجه به این گزارش، دعای تحویل سال در دوره صفویه مرسوم و معمول بوده است.

در هر حال جدای از این که دعای تحویل سال تا پیش از دوره صفویه چگونه بوده و این دعا در کدام یک از مآخذ حدیثی نقل شده است، نفس دعا یا قرائت قرآن یا حتی نمازگزاردن، هنگام تحویل سال نشان از اسلامی شدن نوروز دارد. حتی بعضی‌ها معتقدند عبارات دعای تحویل سال برگرفته از عبارات قرآنی یا احادیث و روایاتی است که در معتبرترین مآخذ شیعی نظیر «التهذیب» شیخ طوسی نقل شده است.

جزئیات طرح لایه باز تقویم دیواری ۹۹

طرح لایه باز تقویم سال ۱۳۹۹ به صورت دیواری و با طرح دعای سال تحویل یا مقلب‌ القلوب والابصار یا مدبر اللیل والنهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال با خط شکسته خطاطی و ارائه شده است. این تقویم با فرمت PSD ارائه شده و می توانید تبلیغ کسب و کار خود را در قسمت پایین این طرح درج نمایید.

طرح لایه باز تقویم مذهبی یا مقلب القلوب مناسب نوروز ۹۹ طراحی شده که به صورت تک صفحه ای بوده و دارای ۱۲ جدول تقویمی ماه های سال که به صورت فصلی و در چهار رنگ مختلف به همراه مناسبت های مهم طراحی و در آن استفاده شده است.

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد.لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

جهت خرید فرم خام تقویم ۹۹ به صورت لایه باز و قابل ویرایش به صفحه طرح لایه باز تقویم ۹۹ مراجعه فرمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

جزئیات طرح لایه باز تقویم دیواری ۹۹ یا مقلب القلوب

ابعاد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

مد رنگی  CMYK

فرمت PSD

قابل استفاده و ویرایش در فتوشاپ

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

 

جهت مشاهده دیگر آثار، به صفحه تقویم و سررسید ۹۹ مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام