تقویم لایه باز سال جهش تولید

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم لایه باز سال جهش تولید

تقویم لایه باز سال جهش تولید به صورت دیواری و در ابعاد استاندارد ۴۴ * ۵۰ سانتی متر قابل دریافت می باشد. طرح تقویم جهش تولید ویژه سال ۹۹ طراحی شده و با فرمت PSD ارائه می شود.

طرح تقویم دیواری لایه باز سال ۹۹ به مناسبت عید نوروز سال ۱۳۹۹ و نامگذاری این سال با عنوان سال جهش تولید طراحی شده است. هر ساله رهبر انقلاب اسلامی، با توجه به نیاز کشور، راهبرد استراتژیکی را تعیین میکنند و در ابتدای سال و بعد از لحظه ی سال تحویل در یک برنامه زنده این نام را بیان می کنند.

در طراحی تقویم سال جهش تولید از تصویر رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای استفاده شده است. علاوه بر آن از شکوفه های بهاری صورتی رنگ که حس تازگی و نشاط را به همراه دارد استفاده شده است. در قسمت پایینی طرح از خوشنویسی کتیبه ای شکل با عنوان سال جهش تولید که با خط ثلث خطاطی شده استفاده شده است.

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد.لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

جهت خرید تقویم خام ۹۹ به صورت لایه باز و قابل ویرایش به صفحه لایه باز تقویم ۹۹ مراجعه فرمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام