تقویم لایه باز سال ۱۳۹۹

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم لایه باز سال ۱۳۹۹

طرح تقویم لایه باز سال ۱۳۹۹ به صورت دیواری با طراحی جذاب و خاص در ابعاد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر قابل ارائه می باشد. تقویم دیواری ۹۹ با فرمت PSD بوده و قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ خواهد بود.

طرح لایه باز تقویم دیواری ۹۹

تقویم لایه باز سال ۱۳۹۹ با طراحی خاص و جذاب ، مناسب برای استفاده تقویم های دیواری و تبلیغاتی عید نوروز ۹۹ می باشد. این طرح با کیفیت مناسب و در ابعاد ۴۰ * ۳۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK طراحی شده است. در زمینه این طرح تصویر سفره هفت سین ایرانی، خوشنویسی اختصاصی دعای سال تحویل(یا مقلب القلوب و الابصار) و کتیبه نوشته طلاکوب سال یک هزار و سیصد و نود و نه استفاده شده است.

تقویم دیواری لایه باز ۹۹ به صورت تک صفحه ای بوده و دارای ۱۲ جدول تقویمی ماه های سال که به صورت فصلی و در چهار رنگ مختلف به همراه مناسبت های مهم طراحی و در آن استفاده شده است.

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد. لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

در صورت تمایل به خرید فایل خام ۱۲ ماهه تقویم، از صفحه تقویم ۹۹ لایه باز اقدام فرمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام