تقویم وان یکاد دیواری ۹۹

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم وان یکاد دیواری ۹۹

طرح تقویم وان یکاد دیواری ۹۹ به صورت لایه باز بوده و با فرمت PSD ارائه می شود. طرح تقویم وان یکاد در ابعاد استاندارد دیواری ۴۰ * ۵۵ سانتی متر به صورت تک برگ طراحی شده است.

معنی و ترجمه آیه وان یکاد

وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُ‌وا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ‌ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ

و آنان که کافر شدند، چون قرآن را شنیدند چیزی نمانده بود که تو را چشم بزنند، و می‌گفتند: «او واقعاً دیوانه‌ای است.» و حال آنکه [قرآن‌] جز تذکاری برای جهانیان نیست.

بررسی جزئیات طرح تقویم وان یکاد دیواری ۹۹

طرح لایه باز تقویم دیواری وان یکاد ویژه سال ۹۹ با طراحی خوشنویسی آیه شریفه وان یکاد طراحی و ارائه شده است. این طرح در ابعاد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر با فرمت PSD ارائه می شود.

تقویم وان یکاد مناسب استفاده در موسسات فرهنگی، هنری، مذهبی و یا شرکت های رسمی و اداری می باشد. به سادگی و تنها با چند کلیک می توانید اطلاعات کسب و کار خود را در طرح درج نموده و به عنوان یک تبلیغ ماندگار از آن استفاده نمایید.

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد.لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه از صفحه تقویم ۹۹ لایه باز خریداری نمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام