تقویم ۱۴۰۰ کالای ورزشی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم ۱۴۰۰ کالای ورزشی

تقویم ۱۴۰۰ کالای ورزشی با طراحی خاص و شیک ویژه سال ۱۴۰۰ طراحی و ارائه شده است. طرح تقویم فروشگاه کالای ورزشی به صورت دیواری و با فرمت PSD بوده که قابل ویرایش و شخصی سازی ویژه کسب و کار شما خواهد بود.

تقویم چیست؟

برای پاسخ به این پرسش ابتدا به سراغ معنی لغوی تقویم می رویم:
واژه ی تقویم معانی متفاوتی دارد که به بعضی از موارد آن در ذیل اشاره می کنیم:

         تقسیم اوقات به دوره ها و مقیاس های معین

دفترچه یا ورقه ی کاغذ که در آن حساب روزها و ماه ها را چاپ می کنند(گاهنامه)

و غیره

اما به طور کلی تقویم از سیستمی استفاده می کند تا اوقـات را به صورت منظم و زمان بندی شده تقسیم کند مانند: روزها، هفته ها ،ماه ها و سال ها تقویم میلادی که گاه شماری بین المللی است مبدأ را از تولد حضرت عیسی مسیح در نظر گرفته است. از این رو است که ما آن را میلادی می خوانیم.
تقویم هجری قمری گاه شماری است که بر اساس چرخش ماه می باشد و توسط مسلمانان در کشورهای مذهبی به عنوان تقویمی مذهبی شناخته می شود. تقویم هجری شمسی یا خورشیدی که بر پایه ی  تقویم جلالی و با مبدأ هجری است. این تقویم گاه شمار رسمی کشورمان ایران است.

طرح لایه باز تقویم دیواری سال ۱۴۰۰ ویژه فروشگاه لوازم ورزشی

طرح تقویم دیواری سال ۱۴۰۰ ویژه کالای ورزشی به صورت تک برگ و در ابعاد استاندارد دیواری ۴۰ * ۵۵ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI طراحی شده و قابل دریافت می باشد. تقویم فروشگاه لوازم ورزشی مناسب استفاده و چاپ با کیفیت عالی بوده و می تواند گزینه مناسبی برای تبلیغ کسب و کار شما باشد. طرح تقویم فروشگاه لوازم ورزشی با فرمت PSD بوده و به آسانی می توانید اطلاعات کسب و کار خود را در آن جایگذاری نموده و چاپ کنید. ارائه تقویم به مشتریان یکی از تبلیغات موثر بوده که برند کسب و کار شما را در ذهن مخاطب ثبت می کند.

طرح تقویم ۱۴۰۰ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام