تقویم ۹۹ آیت الکرسی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم ۹۹ آیت الکرسی

طرح لایه باز تقویم ۹۹ آیت الکرسی به صورت دیواری و با طراحی جذاب و خاص مناسبت استفاده در عید نوروز ۱۳۹۹ می باشد. این تقویم با فرمت PSD ارائه شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ خواهد بود.

تاریخچه تقویم در جهان

آغاز تقویم با شروع دوره تاریخی و زندگی اجتماعی و کشاورزی بشر و نیاز او برای تعیین زمانبندی کشاورزی است. تقویم قمری با استفاده از اهله ماه نخستین تقویم مدون بشریست. سپس تقویم خورشیدی-قمری و آنگاه تقویم خورشیدی روی کار آمده‌است. سابقهٔ استفاده از تقویم با توجه به ثبت اهله ماه به ۳۰٬۰۰۰ سال می‌رسد. مصریان از ۴۲۴۱ قبل از میلاد اولین اقوامی بودند که از تقویم خورشیدی ۳۶۵روزه استفاده نمودند و بابلیان اولین قومی که سال را براساس دوازده ماه ۳۰روزه تعریف کرده‌اند.

اقوام بابلی بعد از گذشت چند سال هر وقت متوجه می‌شدند که اختلاف تقویم‌شان با چهار فصل زیاد شده به تقویم خود یک یا چند ماهی اضافه می‌کردند؛ که شکل نسبتاً تکامل یافته آن هر شش سال یکماه اضافی بود.

ژولیوس سزار در سال ۴۵ قبل از میلاد به پیشنهاد ستاره‌شناسی یونانی تقویم ژولینی را معرفی کرد.

این تقویم براساس سال خورشیدی با طول ۳۶۵٫۲۵ روز بود. سال ۳۶۵ روز بود و برای جبران کسر روز هر چهار سال یک روز به طول سال اضافه می‌شد (سال کبیسه). از آن پس تقویم میلادی مسیحی با مبدأ میلادی از آن بدست آمد که بعدها بوسیلهٔ تقویم گریگوری دقیقتر شد. پس از آن دقیقترین تقویم در احتساب کسر دقیق سال تقویم جلالی ایرانی (۴۷۱ قمری / ۱۰۷۹ میلادی) به وجود آمد که امروزه تقویم هجری خورشیدی برآمده از آن و در محاسبات ادامه آنست.

قدیمی‌ترین تقویم ایرانی تقویم فرس ۳۶۵ روزه با مبدأ سال ۵۰۲۵ قبل از میلاد است که با تقویم باستانی مصر مشابه بود. تقویم دینی مسلمانان و یهودیان قمری است.

ویژگی های لایه باز تقویم ۹۹ طرح آیت الکرسی

طرح تقویم لایه باز آیت الکرسی سال ۹۹ با طراحی خاص و منحصر به فرد مناسب برای استفاده تبلیغاتی در مشاغل مختلف و همچنین شرکت های رسمی می باشد. این طرح با کیفیت عالی و در ابعاد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK طراحی شده است.

طرح لایه باز تقویم مذهبی آیت الکرسی مناسب نوروز ۹۹ طراحی شده که به صورت تک صفحه ای بوده و دارای ۱۲ جدول تقویمی ماه های سال که به صورت فصلی و در چهار رنگ مختلف به همراه مناسبت های مهم طراحی و در آن استفاده شده است.

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد.لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

جهت خرید فرم خام تقویم ۹۹ به صورت لایه باز و قابل ویرایش به صفحه طرح لایه باز تقویم ۹۹ مراجعه فرمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

ویژگی های تقویم ۹۹ آیت الکرسی

ابعاد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

مد رنگی  CMYK

فرمت PSD

قابل استفاده و ویرایش در فتوشاپ

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

 

جهت مشاهده دیگر آثار، به صفحه تقویم و سررسید ۹۹ مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام