تقویم ۹۹ سوره الفاتحه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تقویم ۹۹ سوره الفاتحه

طرح لایه باز تقویم دیواری ۹۹ سوره الفاتحه با طراحی جذاب و خاص مناسب عید نوروز ۹۹ طراحی شده است. این طرح در ابعاد استاندارد دیواری ۴۰ * ۵۵ سانتی متر بوده و با فرمت PSD ارائه می شود.

سوره حمد یا سوره الفاتحه

نام اصلی این سوره، فاتحه الکتاب است؛ به این جهت که اولین سوره قرآن است و قرآن با آن گشوده می‌گردد؛ و از آن رو که قرائت آن در نمازها، واجب است؛ همچنین به این علت که نخستین سوره‌ای است که فرود آمده است.این سوره به سبع المثانی و ام القرآن هم معروف است.

به علت ارزش و اهمیت خاص این سوره، بیش از بیست نام برای آن ذکر شده است که مشهورترینِ آن‌ها عبارتند از: حمد، ام القرآن، سبع المثانی، کنز، اساس، مناجات، شفاء، دعا، کافیه، وافیه، راقیه (یعنی پناه‌دهنده).

بررسی جزئیات طرح لایه باز تقویم ۹۹ سوره حمد

تقویم ۹۹ سوره حمد با رنگ زمینه  سبز و خوشنویسی ثلث آیات این سوره طراحی و اجرا شده است. این طرح به مناسبت عید نوروز سال ۱۳۹۹ طراحی شده و مناسب استفاده تبلیغاتی موسسات مذهبی، دولتی و یا کسب و کارهای مختلف می باشد.

استفاده از تقویم های تبلیغاتی امری مرسوم در معرفی کسب و کارها می باشد. با استفاده از تقویم ۹۹ سوره حمد به اندازه یک قاب عکس بر دیوار منزل و یا محل کسب و کار مشتریان خود داشته باشید!

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد.لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

جهت خرید تقویم خام ۹۹ به صورت لایه باز و قابل ویرایش به صفحه لایه باز تقویم ۹۹ مراجعه فرمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

جزئیات تقویم ۹۹ سوره حمد

ابعاد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

مد رنگی  CMYK

فرمت PSD

قابل استفاده و ویرایش در فتوشاپ

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

 

جهت مشاهده دیگر آثار، به صفحه تقویم و سررسید ۹۹ مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام