جلد دفتر طرح گلیم لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

جلد دفتر طرح گلیم لایه باز

طرح جلد یا جلد دفتر یکی از مهمترین ارکان موفقیت در فروش دفترها می باشد. اگر این طرح ها مطابق با سلیقه ی بومی و ایرانی باشد قطعاً تاثیر مضاعفی بر فروش آن خواهد داشت. بدون شک یکی از دغدغه های هر خانواده ایرانی، استفاده از محصولات ایرانی مطابق با فرهنگ و مذهب اسلامی می باشد.

گلیم چیست؟

گلیم دست بافتی است بدون پرز که با نخ خامه پشمی (البته درایام قدیم ) و یا پنبه ای ، مصنوعی (آنیلینی،کرومی،اکرلیک) به صورت تار وپود بافته میشود ودر بافت آن از نخ یک لای ۵-۳ استفاده می شود .هر چه قدر لایه نخ کمتر باشد کیفیت گلیم بافته شده بهتر می باشد .شاید گلیم نوع ساده قالی باشد روی این اصل می توان پذیرفت که بافت گلیم قبل از ابداع قالی رواج داشته است .آثار به دست آمده در آرامگاه فراعنه مصر۲۵۰۰ سال قبل از میلاد نشان از وجود گلیم در آن زمان دارد.گلیم ها عموما با نقوش شکسته (هندسی) بافته میشوند. این نقوش بیشتر شامل لوزی، سه گوش، چهار گوش، انواع گل، بوته، ترمه، شش گوش، انواع حیوانات اهلی و درنده و نیز بسیاری از نقوش دیگر می شود. قدیمی ترین گلیم بافته شده در مصر به دست آمده. البته در کشورهایی مانند هند، چین، افغانستان، پاکستان و دیگر کشور های خاورمیانه بافت گلیم صورت می گیرد.

جزئیات جلد دفتر طرح گلیم

طرح فوق با الهام از طرح نقوش گلیم ایرانی سنتی با المان های لوزی شکل با رنگ بندی جذاب طراحی شده است. این طرح در ابعاد ۱۷ * ۲۴ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK ارائه شده است. فرمت طرح PSD لایه باز و قابل ویرایش(متن و لوگو) با نرم افزار فتوشاپ خواهد بود.

جهت مشاهده تمامی طرح ها به صفحه ی طرح جلد دفتر مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام