جلد دفتر طلایی با گل های برجسته

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

جلد دفتر طلایی با گل های برجسته

جلد دفتر از عواملی است که بر افزایش خرید یک دفتر تاثیر بسیاری دارد، در واقع یکی از جدی ترین عوامل تمایز دفترها جلد آنها است. خریداران دفتر مخصوصاً در دوره های ابتدایی و راهنمایی، بیشتر از اینکه کارایی دفتر را در نظر بگیرند، جلد دفتر و جذابیت آن را هدف خود قرار می دهند. از همین جهت توجه به کیفیت و طرح دفترها باید در اولویت تولید کننده های دفاتر صورت بگیرد.

تحلیل جلد دفتر لایه باز طلایی گلدار

المان ها در نقش دهی به جلد دفترها نقش بسیار مهمی دارند، هم المان و هم رنگ زمینه و رنگ المان؛ دفتری که جلد جذابی داشته باشد احتمال انتخاب و فروش بالاتری نیز دارد.

جلدی که در بالا مشاهده می کنید جلوه ای جذاب از المان لوکس و طلایی رنگ است، طرحی که برای جوانان و برای استفاده در همه ی موضوعات کاربردی و مناسب است.

این طرح جذاب را می توانید برای دفتری که قصد طراحی جلد آن را دارید انتخاب کرده و دفتری زیبا با طرحی ماندگار را ارائه دهید.

ویژگی های طرح دفتر

این طرح علاوه بر جذابیت بصری بالایی که دارد ویژگی های فنی عالی نیز دارد؛ از جمله ی این ویژگی ها می توانیم به رزولوشن ۳۰۰ PPI، مد رنگی CMYK، ابعاد ۱۷ * ۲۴ سانتی متر و فرمت PSD اشاره نماییم.

پس از خرید طرح فایلی که به شما تحویل داده می شود فایل لایه بازی است که می توانید آن را در فتوشاپ اجرا نمایید، سپس می توانید به سادگی تغییرات و ویرایش هایی که لازم دارید را بر روی طرح اجرا نمایید تا طرح منطبق با نظر شما شخصی سازی شود.(متن و لوگو)

با مراجعه به سایت تربچه، ارائه دهنده ی انواع طرح های جلد دفتر می توانید به سادگی از میان بیش از ده ها طرح، طرحی مطابق با سلیقه ی خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام