جلد دفتر گلدار بنفش

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

 جلد دفتر گلدار بنفش

طرح جلد دفتر اولین و موثرترین بخش جذب مشتری برای انتخاب یک دفتر می باشد. امروزه به دلیل اشباع شدن بازار از طرح های تکراری و قدیمی شاهد افت فروش این دسته از محصولات نوشتاری دانش آموزان و دانشجویان می باشیم. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلیقه ی افراد توسط یک کارخانه یا کارگاه تولیدی دفتر کار ساده ای نیست. علاوه بر آن هزینه های بالای جذب طراح و گرافیست باعث شده تا تولیدکنندگان لوازم و التحریر کمتر به این بخش مهم از کارشان اهمیت بدهند. تیم طراحی تربچه این افتخار را دارد که مجموعه ای شامل بیش از ۱۰۰ طرح جلد دفتر را در رنگ ها و طرح های گوناگون مطابق با سلیقه و فرهنگ اصیل ایرانی، طراحی و آماده سازی نماید. این طرح ها با هزینه ی بسیار اندک و تنوعی بی نظیر هم اکنون از سایت تربچه دریافت بوده و نیاز تولید کنندگان دفتر را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

بررسی جزئیات طرح لایه باز جلد دفتر گلدار بنفش

طرح فوق با المان های گل  بفنش طراحی شده است. این طرح فانتزی حس لطیفی را به مخاطبان خود القاء می کند.این طرح خاص مناسب دانش آموزان و دانشجویان بوده و مخاطبان زیادی از این قشر را به خود جلب خواهد کرد.

طرح لایه باز جلد دفتر گلدار بنفش در ابعاد ۱۷ * ۲۴ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK طراحی و با فرمت PSD لایه باز ارائه شده است. فایل PSD قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ بوده و تنها با چند کلیک میتوانید متن و لوگوی برند خودتان را جایگزین متن و لوگوی فعلی روی دفتر نمایید.(در نظر داشته باشید که تنها متن و لوگوی طرح لایه باز خواهد بود.)

جهت مشاهده دیگر طرح ها، به صفحه جلد دفتر و کتاب مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 25,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام