جلد کتاب قرآن کریم لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

جلد کتاب قرآن کریم لایه باز

طرح لایه باز جلد کتاب قرآن کریم با طراحی نفیس و اسلیمی طراحی و ارائه شده است.جلد قرآن کریم در ابعاد رحلی استاندارد ۲۱ * ۲۸ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI به صورت دو طرفه و در یک فایل PSD قابل دریافت می باشد.

قرآن کریم

قرآن، کتاب آسمانی دین اسلام. به باور مسلمانان، قرآن کلام خداوند است که به وسیله جبرئیل به پیامبر اسلام، وحی شده است. آنان محتوا و الفاظ آن را نازل‌شده از سوی خداوند می‌دانند؛ همچنین معتقدند قرآن معجزه و نشانه پیامبری حضرت محمد(ص) و آخرین کتاب آسمانی است. این کتاب بر معجزه‌بودن خود تأکید کرده و دلیل اعجازش را آن دانسته است که کسی نمی‌تواند مانندی برای آن بیاورد.

قرآن، نخستین بار در غار حراء، واقع در کوه نور به پیامبر اسلام، وحی شد. دیدگاه مشهور این است که آیات آن، هم از طریق فرشته وحی و هم بدون واسطه و به صورت مستقیم، بر پیامبر نازل می‌شده است. به باور بیشتر مسلمانان، نزول قرآن به صورت تدریجی صورت گرفته است؛ اما برخی بر این باورند که علاوه بر نزول تدریجی آیات، آنچه قرار بوده است در یک سال بر پیامبر(ص) نازل شود، در شب قدر هم یک‌جا بر او نازل می‌شده است.

آیات قرآن در زمان پیامبر(ص) به صورت پراکنده بر روی پوست حیوانات، چوب درخت خرما، کاغذ و پارچه نوشته می‌‌شد. پس از وفات پیامبر، آیات و سوره‌های قرآن‌ توسط اصحاب جمع‌آوری شد؛ اما نسخه‌های بسیاری تدوین شد که در ترتیب سوره‌ها و قرائت، با هم متفاوت بودند. به دستور عثمان نسخه واحدی از قرآن تهیه شد و دیگر نسخه‌های موجود را از بین بردند. شیعیان به پیروی از امامان خود، این نسخه را درست و کامل می‌دانند.

قرآن، فرقان، الکتاب و مُصحَف از مشهورترین نام‌های قرآن است. قرآن ۱۱۴ سوره و نزدیک به ۶۰۰۰ آیه دارد و به ۳۰ جزء و ۱۲۰ حزب تقسیم شده است. در قرآن، از موضوعاتی چون توحید، معاد، غزوات پیامبر اسلام، داستان‌های انبیاء، اعمال شرعی دین اسلام، فضایل و رذایل اخلاقی و مبارزه با شرک و نفاق، سخن به میان آمده است.

بررسی طرح لایه باز جلد کتاب قرآن

طرح جلد کتاب قرآن فوق به صورت لایه باز بوده و قابل استفاده در فتوشاپ می باشد. فرمت طرح PSD می باشد و قابل شخصی سازی و تغییر متن و یا جابجایی المان های تذهیب خواهد بود.

جلد قرآن کریم با طراحی نفیس و چشم نواز طرحی جذاب و مناسب چاپ برای کتاب قرآن می باشد. رنگ زمینه طرح قهوه ای بوده میتوانید طرح رو روی بافت چرمی به چاپ برسانید.

در میانه طرح لایه باز قرآن کریم از تایپوگرافی “قرآن کریم” که به صورت دستی و توسط خطاط تیم تربچه طراحی شده است، استفاده شده که در کمتر جایی نظیر چنین اثری را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که اطلاع دارید هزینه طراحی جلد کتاب های نفیس، مخصوصاً آثاری که با المان های تذهیب و اسلیمی طراحی شده اند به چندین میلیون تومان می رسد.

تیم طراحی سایت تربچه با بازسازی نقوش قدیمی تذهیب و اسلیمی طرح جلد کتاب قرآن کریم را طراحی  و اجرا نموده اند.

 

جزئیات طرح لایه باز جلد کتاب قرآن کریم

ابعاد ۲۱ * ۲۸ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

مد رنگی  CMYK

فرمت PSD

قابل استفاده و ویرایش در فتوشاپ

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

 

جهت مشاهده دیگر طرح ها به صفحه طرح لایه باز جلد کتاب مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. آمنه سادات
    1399/07/15

    سلام روز بخیر
    لطفاً طرح های جلد کتاب متنوع تر و بیشتری بذارین، تعداد طرح ها محدود هست
    هرچند کیفیت طرح ها خوب و جذابن

  2. مدیر سایت
    1399/07/15

    سلام دوست عزیز
    حتما اضافه میشه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام