خوشنویسی خوشا آن دل دلدارش تو گردی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

خوشا آن دل دلدارش تو گردی

شیخ فخرالّدین ابراهیم بن بزرگمهر متخلص به عراقی، عارف نامی و شاعر بلندآوازهٔ ایرانی، در اوایل قرن هفتم هجری در دهی در اطراف همدان به دنیا آمد. پس از تحصیل علوم و فنون و کسب دانش، برای ادامه تحصیل به همدان رفت. سپس با جمعی از دراویش رهسپار هندوستان شد و به خدمت شیخ بهاءالدین زکریا درآمد و بعد از مدتی با دختر او ازدواج کرد. بعدها به عربستان و سپس به قونیه رفت و به خدمت مولانا رسید و مصاحب و معاشر او شد. وی درسال ۶۸۶یا ۶۸۸ هجری قمری درحدود سن هشتاد سالگی در دمشق وفات یافت. از آثار او می‌توان علاوه بردیوان اشعار به مثنوی عشاق‌نامه و کتاب لمعات اشاره کرد.

وکتور خوشنویسی شعر خوشا آن دل که دلدارش تو گردی / خوشا جانی که جانانش تو باشی

یکی از زیباترین طرح های هنری که در سایت تربچه شاهد انواع آن هستیم طرح شعرهایی است که به صورت دست نویس با خطی خوش به رشته ی تحریر درآمده اند. طرح فوق یکی از ابیات غزلیات شاعر عراقی  گرانقدر می باشد.

زیبایی شعر با توجه به خط خوشی که با آن نوشته شده بسیار بیشتر شده و حس عمیق میان کلمات خود را به مخاطب به خوبی القا می کند.

قابلیت های استفاده وکتور شعر:

  • چاپ بر روی تیشرت
  • چاپ بر روی ماگ
  • قاب و تابلو برای منازل و محل کار
  • چاپ به عنوان استیکر دیواری

با دریافت این طرح می توانید از کاربردهای بسیار آن استفاده کرده و طرح های خود را با شعر و خط خوش مزین نمایید.

این وکتور در ابعاد و رزولوشن نامحدود با فرمت EPS بر روی سایت قرار گرفته است،این فایل به صورت لایه باز پس از خرید به شما ارائه خواهد شد.

مزیت لایه باز بودن فایل وکتور شعر این است که می توانید با استفاده از نرم افزار ایلاستریتور طرح را مورد تغییر و ویرایش قرار دهید تا طرح را مطابق با خواست خود استفاده نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 90,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام