خوشنویسی هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

خوشنویسی هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز

وکتور خوشنویسی هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز با خط ثلث خطاطی شده و کیفیت فوق العاده و فرمت EPS برداری قابل ارائه است. این طرح در ابعاد و رزولوشن نامحدود بوده و قابل ویرایش و استفاده در نرم افزار ایلوستریتور می باشد.

خوشنویسی چیست؟

خوشنویسی یا خطاطی به معنی زیبانویسی یا نوشتن همراه با خلق زیبایی است و فردی که این فرایند توسط او انجام می‌گیرد خوش‌نویس نام دارد، به ویژه زمانی که خوشنویسی حرفه‌‌ ی شخص باشد. گاهی درک خوشنویسی به عنوان یک هنر مشکل است. به نظر می‌رسد برای درک و لذت بردن از تجربه بصری خوشنویسی باید بدانیم خوشنویس افزون بر نگارش یک متن، سعی داشته اثری هنری با ارزش‌های زیبایی شناختی خلق کند.

از این رو خوشنویسی با نگارش سادهٔ مطالب و حتی طراحی حروف و صفحه‌آرایی متفاوت است. همچنین از آنجایی که این هنر جنبه‌هایی از سنت را در دل خود دارد باید آن را تا حدی از تایپوگرافی که مبتنی بر ارزش‌های گرافیکی مدرن و کارهای چاپی است متمایز کرد.

تاثیر استفاده از خوشنویسی هر روزتان نوروز

استفاده از وکتور خوشنویسی هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز میتواند در طراحی آثار خلاقانه ، ایرانی و با مفهوم ویژه عید نوروز کمک شایانی به طراح نماید. استفاده از خط خوشنویسی ایرانی در طرح های ملی و مذهبی میتواند نماد اصالت و فرهنگ ایرانی را به مخاطب خود القا نماید. طرح خطاطی نوروز قابل استفاده در طراحی انواع تقویم و سررسید، سالنامه، ماگ و لیوان، هدایای تبلیغاتی نوروزی، کارت پستال و… کاربردهای فراوانی داشته باشد.

 

ویژگی های طرح خوشنویسی هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز

ابعاد نامحدود

رزولوشن نامحدود

مد رنگی دلخواه

فرمت EPS

قابل استفاده در ایلوستریتور

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

فایل های وکتور که فرمت EPS , AI دارند نیز باید در نرم افزار ایلوستریتور باز شوند.

 

جهت مشاهده دیگر آثار، به صفحه خطاطی و خوشنویسی مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام